Alla inlägg den 21 januari 2007

Av Bella - 21 januari 2007 18:03

Okej, såhär är det då.Jag har tröttnat på ångesten och att jag inte kan sova så just nu har jag som jag ser det tre alternativ.1. Ta fulköpt stillnoct för att somna och amfetamin för att orka andas.2. Gå till läkaren och kräva att få stesolid eller annat ångestdämpande samt imovane alt. stillisar.3.Köpa MDPV (som tjack, fast lagligt) och mixa det med lite malatonin(typ ångestdämpande).Ja.Alternativ ett är ju totalborta redan från början.Så jag väger mellan läkare och sk naturdroger.Att gå till en doktor skulle ju helt klart vara bäst, men grejen är att jag är värdelös på att vara allvarlig när det gäller allvarliga saker så jag kommer förmodligen lyckas skämta bort saken och komma hem med en rekommendation om att jag ska dricka varm mjölk innan jag sover eller ngt sån...Tricky.

Av Bella - 21 januari 2007 09:17

Ångest. Ångest. Ångest.Det här funkar inte.Jag går och lägger mig igen.

Ovido - Quiz & Flashcards