Alla inlägg den 7 januari 2007

Av Bella - 7 januari 2007 23:32

Wähä. Im back. Pallade inte att krypa till kojs riktigt än.Testade att playa betapet igen. Gick lika uselt den här gången. I suck.Och nu sitter Calleballe och hånar mig för att jag inte vet vem Folke Fiskmås är? Hur shyrre är det då?Hmpf.Nä, nu får det bli popcorn och bok. Får sjukt ont i ryggen av att sitta framför datorn.

Av Bella - 7 januari 2007 22:07

Skit skit skit.Hade skrivit ett ganska bra inlägg för att vara jag... och så kryssar jag bloggfönstret? 10 poäng till hemmalaget för den.Struntar i det här nu. Har fått pisk i betapet tre gånger nu, misslyckats med tre olika pussel och lyckats med massor andra små nederlag. Nog nu, ska nog vara nyttig och rensa lite i rummet.Kanske.Eller så kanske jag slänger mig i sängen med min nya bok (En shopaholics bekännelser).Den som lever får se...

Ovido - Quiz & Flashcards