Alla inlägg under januari 2007

Av Bella - 19 januari 2007 11:56

Yay! Idag ska vi hämta Amadeus.

Av Bella - 19 januari 2007 00:12

Det känns som om jag har AT. Ush. Helkonstigt. Det kliar under huden.Skyll dig självGosh vad jag vill sova med pojken inatt. Men närrå, det får jag inte för min mor.Men men, det kommer ju flera chanser.Hoppas jag.

Av Bella - 19 januari 2007 00:02

Jag ser saker som inte finns.Och hör saker.Med andra ord så är det dags att gå ock nanna kudden.

Av Bella - 18 januari 2007 23:42

Jag hatar just nu.Vad jag hatar vet jag inte riktigt.Bara en massa svart hat i huvudet.Ännu värre i hjärtat.Save me from myself

Av Bella - 18 januari 2007 18:16

Imorgon är dagen D.Dagen då jag får hem min lilla ulltott Amadeus aka. kattvalpen.Ah, jag längtar som ett djur.Det enda negativa är att jag kommer varken ha ett socialt liv eller få träffa pojken "normalt" på ca två veckor.Och så kommer mamma vara helt omöjlig att ha och göra med.Blä.Men det kan den lilla sötnosen kanske vara värd.

Av Bella - 17 januari 2007 19:04

Nu har jag samlat ihop alla artiklar jag kunnat hitta om min bäbis. Vet inte varför egentligen, kändes bara som en grej jag var tvungen att göra.Jag är konstig.

Av Bella - 17 januari 2007 10:39

Ja. Jag vet. Det har blivit mycket skriveri om kärleken på sista tiden.Han.Jag.Vi.Tyvärr lär det nog vara så ett tag till.Men jag kommer säkert ha mina svackor så lite självdestruktiva inlägg kommer nog också poppa upp.Så misströsta icke, den depressiva Belli är bara två andetag bort.

Ovido - Quiz & Flashcards