Alla inlägg under januari 2007

Av Bella - 14 januari 2007 23:03

Hur många ägg bör man äta som max under en dag?

Av Bella - 14 januari 2007 19:33

Min msn har fått spelet. Totalt. Loggar in och loggar ut. Men det var inte det jag skulle gnälla över den här gången. Utan över faktumet att jag är förkyld så in i helvete. Feber. Ont i huvudet. Hostar och snorar.Vart kommer allt snor ifrån?Äh.Äckligt är det iaf.Juste, pojken fortsätter att samla åtalspunkter. Tror han fick två till inatt.Jävla jubelidiot är allt jag kan säga om det.

Av Bella - 12 januari 2007 22:45

Sådär.Då är jag klädd.Nätstrumpbyxor.Kort kjol.Och långärmad tröja.Är rätt het om jag får säga det själv.Och ah. Min pojke är borta.Mähä.Men jag orkar inte bry mig.Jag snor nyckeln.Måste ju ha ngnstans att sova inatt.Hans polare sitter här i soffan.Och det är trist.Kan inte dansa på¨vardagsrumsbordet då :PWowho.Snart kommer bumbii!Wiie.Varför är det kaos i mitt hjärta?

Av Bella - 12 januari 2007 20:04

Nu går jag till pojken där jag ska ha lightförfest.Sakna mig inte för mycket.Trevlig kväll allihopa!!!

Av Bella - 12 januari 2007 19:32

Nu är det bara en vecka tills mitt lilla pälsknyte kommer hem.

Av Bella - 12 januari 2007 18:27

Thank God It's Friday!Wäwäwä.Lås in era pojkvänner, söner och makar för ikväll blir det utgång för Belli. Min favoritbjörn Bumbii och stan lite mer osäker.Palace är platsen. Kodord för klädseln är "slampig på ett bra sätt" och drickan är Orgasm. Eller möjligtvis något annat gott.Men nu ska jag ta ett bad samtidigt som jag sippar på min drink och läser några skvallertidningar.Perfekt.O, ni.Glöm det där med att låsa in pojkarna.Jag kan hålla mig i skinnet. Yep. I can!Och är man förlovad med världens finaste guldpojke så är det inte ens svårt att låta bli.Fast får jag inte min ring snart så... *hota*

Av Bella - 12 januari 2007 18:25

Idag dricker vi Bacardi Razz med sprite och en limeskiva.Underbart.

Av Bella - 12 januari 2007 00:43

Jisses vad jag håller med Lena Sundström!En väska för 200 000 kr?Lägg pengarna på något vettigt istället. Vad jag vet dör det fortfarande många barn (och vuxna) i Afrika varje dag på grund av svält. Ge pengarna till dem istället. Eller har världen verkligen blivit så tragisk att man hellre köper en väska än att rädda liv?Nu är det verkligen inte så att jag är emot märkeskläder/väskor/annat tjaffs. Tvärt emot, det är helskoj.Men seriöst?200 000?För en väska?Nej.NEJ!Det är bara fel.

Ovido - Quiz & Flashcards