Alla inlägg under januari 2007

Av Bella - 26 januari 2007 16:49

Av Bella - 26 januari 2007 16:14

Klumpigast idag.Varit på Ica och köpt Sprite och en limefrukt.På vägen hem tappar jag limefrukten som rullar iväg.Ska ta upp den.Halkar till.Och sätter mig på den.*splatt*Ibland går det inte så bra för mig...

Av Bella - 26 januari 2007 15:52

Jag skulle inte ha någonting emot att springa på de här pojkarna i någon mörk gränd. Inte alls, jag lovar. Speciellt inte kille 1 och 3... Mmmm

Av Bella - 26 januari 2007 15:36

Jag lyckades övertala pappa till att skänka mig en flaska alkoholhaltig dryck. Närmare bestämt en halvliter Bacardi Razz. Och med på köpet fick jag 300 pengar.100 av de får stanna hemma. Så då har jag en förmögenhet på 200 kr att sprätta iväg.Det blir ju en drink iaf...Blä. Varför är jag inte rik för?

Av Bella - 26 januari 2007 15:21

Pappa och mamma står utanför porten och pratar civilicerat*. Måste jag säga att jag är väääldigt nervös över vad som sägs?Jag svär att de kommer överrens om att skicka mig på Bootcamp eller något annat elakt.*För första gången på 4 år.

Av Bella - 26 januari 2007 12:08

Eller stället mer känt som Otten.Kan bli kul.Kan bli katastrof.Vilket det än blir så ska det bli jävligt skönt att hitta på något!

Av Bella - 26 januari 2007 09:16

Jag måste helt klart sluta spela Diablo innan sängdags. Har haft universums konstigaste drömmar inatt. Jag saknar min pojke.Thank God It's Friday!Nu är det frukost.

Av Bella - 25 januari 2007 21:42

Jag har totalt missat att det är torsdag idag. Trodde det var tisdag.Snacka nollkoll!Min motorik är borta. Och det krälar under huden. Och så känner jag inte mina fingrar.Kort sagt, allt suger.

Ovido - Quiz & Flashcards