Alla inlägg under december 2006

Av Bella - 20 december 2006 11:00

Okej. Jag vet vad jag måste göra och det är inte mer med det. Jag har gjort ett misstag och inte mer än rätt jag jag får sota för det.Idag ska jag prata med sis, hon kan hjälpa mig att hitta hjälp. Hjälp till självhjälp. Uscha. Måste gå till jobbet nu. Jag vill verkligen inte.

Av Bella - 19 december 2006 21:09

Där fick jag för att jag varit oansvarig och dum. Skit. Kunde jag inte bara fått någon smärtsam könssjukdom istället?

Av Bella - 19 december 2006 20:35

jag är med barn
jag ska nog gå och dö nu

Av Bella - 19 december 2006 20:32

Av Bella - 19 december 2006 20:18

Jag vill bedöva hjärnan med sprit. Eller droger. Same shit.jag hatar det här.jag hatar det här.jag hatar det här.jag hatar det här.Allt gör mig så ledsen. Så brutalt sönderslitande ledsen. Hans ord skär i mej.Sprättar upp mig inifrån.Som jag svalt trasigt glas.Hennes iskyla gör så att mitt hjärta spricker.Kan inte andas.Ibland förvånas jag över att de som står en närmast är de som sviker och sårar en mest....ska det va så?Fast det kanske bara är jag som är helt fel. Så fel att jag egentligen borde upphöra att existera eller helt enkelt bara sluta hoppas att jag någonsin kommer hitta någon som älskar mig lika mycket som jag älskar den...

Av Bella - 19 december 2006 17:54

Jag blir så ledsen när jag läser sånt här. Vad har dessa stackars björnar gjort för att förtjäna att vi människor sabbar deras liv va?Inget skulle jag tro, men bryr sig människan om det? Nope, vi fortsätter att jojka runt i våra bilar, producera sopberg stora som mount everest och bara allmänt förstöra den vackra jord vi fått till låns. Jävla nollor är vad vi är.

Av Bella - 19 december 2006 17:34

Pappa är så skön. Tog ju med mig mitt Playstation hem till honom och visade hur man spelar Diablo. "Sånt där har jag inte tid med" lät det då.Nu sitter vi och spelar det så fort vi får 10 minuter över.Och idag har vi spelat mer än vi arbetat. Typ 4 timmar satt vi innan båda två dog. Och sen jobbade vi i 20 min.Busigt värre.

Av Bella - 19 december 2006 17:28

Det snöar ute. Åh så hemskt. Jag som hoppades att vi skulle slippa snön i år!Anyway, har varit och klippt mig nu. Det blev asbra. Bild kommer senare.Sen fick jag mina underbara skoooor också. Bild på dem kommer också senare.Nu gnäller mamma så jag får ont i huvudet. Shut tha fuck up! Gah, jag som var var på så bra humör. Well, Bumbii kanske kan höja det ett snäpp när vi går på stan.Hon ska få känna på mina bröst. Mohahaha.

Ovido - Quiz & Flashcards