Alla inlägg under december 2006

Av Bella - 21 december 2006 11:07

Vaknade nyss med tårarna strömmande nerför kinderna. Drömde att jag irrade runt i en stor lägenhet med hur många rum som helst och ropade på älsklingen. Men han fanns ingenstans. I was all alone.Usch.Jag tycker inte om mardrömmar.

Av Bella - 21 december 2006 00:13

Jag är väldigt inne på övergivna platser och städer just nu. Jag vet inte om det har något med min rädsla för att själv bli övergiven att göra kanske?I alla fall så är mina tre drömplatser att få åka och UE:a (Urban Exploration) lite på- Tjernobyl- Den övergivna japanska nöjesparken - Den övergivna kinesiska nöjesparkenDet är så läskigt, samtidigt så ofantligt vackert.

Av Bella - 20 december 2006 22:46

Mim mamma är sanslös. Hon skulle ta en snabbdusch. Nu har hon varit i badrummet i en timme. Update:Hon kom ut nu.Och säger åt mig att ta en snabbdusch för att det är så sent.Och vems fel är det om jag får fråga?

Av Bella - 20 december 2006 22:16

Har just sorterat lite i datorn, lagt all text i en mapp, alla bilder i en annan mapp osv.Well, inget speciellt med det. Förutom att jag hittade mååånga bilder på mig själv (sk. egobilder). Ett väldigt enormt mycket skrämmande stort antal. 1054 stycken för att vara exakt.Vart kom de ifrån?Hmm... mysko.

Av Bella - 20 december 2006 21:40

Nu proppar mamma i mig naturmedicin igen.Fick maxdosen på 4 piller nu men känner på mig att jag nog skulle behöva svälja hela förpackningen för att ens börja gäspa...

Av Bella - 20 december 2006 21:31

Jag kan inte vinka till Fuglesang för att jag inte bor i Göteborg, Malmö, Halmstad, Kalmar eller Kristianstad.Det måste ju vara diskriminering av något slag, inte sant?

Ovido - Quiz & Flashcards