Alla inlägg den 28 december 2006

Av Bella - 28 december 2006 03:07

Älskpälsk ringde alldeles nyss. Han är på väg hem.Jag är inte glad.Istället är jag nervös. Och ledsen. Och arg.Vad är det för fel på mig egentligen?Jag har gått runt och längtat efter människan i 18 dagar nu. Och när han äntligen kommer hem så vill jag inte ha något med honom att göra?Jag är helt klart defekt i huvudet.

Av Bella - 28 december 2006 01:37

Why do you care?Pappa började nästan gråta idag. Han råkade se min omdesignade arm. Jefla skit.Men men, det var ju inget han inte redan visste egentligen.--Why do I care?Fick ett livstecken från Cutie idag.Känslan av att han kommer stanna i Syrien är inte lika stark längre, men den finns fortfarande kvar. --Do you care?Nu ska jag ta några av mina gula tabletter och sova bort hopplösheten.Gonatt.

Av Bella - 28 december 2006 00:12

Gaah. Missade Victorias Secret show!Jäkla skit.Hoppas den går i repris, mamma sa att den gör det.

Ovido - Quiz & Flashcards