Alla inlägg den 7 december 2006

Av Bella - 7 december 2006 23:05

Juste, jag har span på mig också. Superduperkuligt.Or inte alls.

Av Bella - 7 december 2006 22:51

Varför gör det så förbannat ont för?Varför kan jag inte bara vara likgiltig? I don't give a fuck typ.Jävla fucking helvetes skit.Jag hatar verkligen just nu.

Av Bella - 7 december 2006 20:02

Glaset åker i golvet med ett kras. Flickans ögon fylls med tårar och magen gör ont. Inte igen. Kvinnan och mannen som skriker åt varandra. Sen snabba steg upp för trappan och en dörr som smäller igen. Snyftningar. Det är inte bara flickan som gråter. Sakta tassar flickan nerför trappan. Mannen sitter på golvet på huvudet i knät. Flickan sätter sig tyst framför honom. Snyftningarna hörs fortfarande från övervåningen. Hon stryker försiktigt mannen över huvudet och han låter henne krypa upp i hans knä. Viskande ber honom att stanna att inte lämna dem. Älskar han dem inte längre? Är det flickans fel?Mannen kramar om henne och bedyrar att flickan inte har gjort något fel och att han fortfarande visst älskar dem. Det fungerar bara inte.Flickan nickar och försöker se övertygad ut. Men inombords vet hon att han ljuger. Han älskar dem inte längre och det är hennes fel.När mannen går ut genom dörren och stänger om sig går någonting sönder i flickans hjärta...051201

Av Bella - 7 december 2006 19:35

varför?idag är en svart dag.tråkigheter vart jag än vänder mig.en önskan.Jag önskar att det inte var såhär.man tror en grej, men oj så fel man kan ha.Jag hatar.hatar. hatar.Hat är svart.Hela jag är svart idag.Uppfylld av hatet.Hur?Varför älskar jag i ena sekunden.Och hatar i andra?Jag måste vara defekt.Idag är en svart dag.

Av Bella - 7 december 2006 00:57

Dags att sova egentligen. Orkar bara inte.Blev inga linnen. Tror jag, har inte riktigt bestämt mig än. Äh, vi får se. Det blir nog bra hur det än blir.Nu ska jag försöka orka sova. Men först ett b.Night.

Ovido - Quiz & Flashcards