Alla inlägg den 8 december 2006

Av Bella - 8 december 2006 20:10

Usch. Jag är inte alls pepp på att gå ut ikväll. Inte ens lite. Men men... det blir nog bra ändå.

Av Bella - 8 december 2006 18:32

För ungefär ett år sedan skulle jag aldrig trott att mitt liv skulle se ut som det gör nu.Speciellt inte att jag skulle umgås med stans "farligaste" pojkar. Helsjukt. Det var ju bara en dum dröm att få springa omkring och ha beskydd av folk man inte ens känner bara för att man umgås med rätt människor.Att alla skulle veta vem jag var. Att ha privilegier som ingen annan.Och nu är det verklighet. Hur overkligt är inte det?

Av Bella - 8 december 2006 17:35

Sitter hemma hos pappa. Förfestar lite smått med honom och styvmor. Ska ut med Bumbi ikväll. Födelsedagsfirande. Hoppas bara på att det blir en bra kväll ikväll. Utan polisen :P Ja.Det var väl allt for now.Återkommer

Av Bella - 8 december 2006 11:44

I wanna bleed Show the world all that I have inside I wanna scream Let the blood flow that keeps me aliveJag är så trött på min nutid. Jag önskar att min dåtid inte funnits. Jag fasar inför framtiden, den kommer göra slut på mig.Jag = Trött.Men jag släpar iväg mig till jobbet i alla fall. Im a good girl now.Pussish

Ovido - Quiz & Flashcards