Alla inlägg den 21 december 2006

Av Bella - 21 december 2006 19:20

Köpte två spel, en bok, svarta tjocka strumpbyxor och mängder av julklappar. Pengarna slut.Måste spela nu.Bye.

Av Bella - 21 december 2006 16:39

Fått in pengar på kontot igen. Spendera spendera spendera!Återkommer senare.

Av Bella - 21 december 2006 11:10

Jag är död.Somnade inte förren 3 inatt heller. Usch. Börjar verkligen tröttna på det här nu. Jag vill sovaaaa!

Av Bella - 21 december 2006 11:07

Vaknade nyss med tårarna strömmande nerför kinderna. Drömde att jag irrade runt i en stor lägenhet med hur många rum som helst och ropade på älsklingen. Men han fanns ingenstans. I was all alone.Usch.Jag tycker inte om mardrömmar.

Av Bella - 21 december 2006 00:13

Jag är väldigt inne på övergivna platser och städer just nu. Jag vet inte om det har något med min rädsla för att själv bli övergiven att göra kanske?I alla fall så är mina tre drömplatser att få åka och UE:a (Urban Exploration) lite på- Tjernobyl- Den övergivna japanska nöjesparken - Den övergivna kinesiska nöjesparkenDet är så läskigt, samtidigt så ofantligt vackert.

Ovido - Quiz & Flashcards