Alla inlägg den 15 december 2006

Av Bella - 15 december 2006 11:12

Av Bella - 15 december 2006 11:08

Är det fel att muta pappa med ett Playstation bara för att få skjuss?

Av Bella - 15 december 2006 10:55

Man kunde inte flöddra på alkoläsk och naturläkemedel. Men jag somnade iaf.Nu är det bara 5 dagar tills det är sagt att han ska komma hem, sen lär vi ju få se hur det blir med det. Usch. Jag önskar att jag kunde zappa hit honom så jag bara kunde få ligga lite. Tekniskt sett måste jag snart kunna betraktas som oskuld på nytt, för vid det här laget måste allting vuxit ihop igen!

Av Bella - 15 december 2006 02:27

Naturläkemedel va?Skiiiiiiit är vad det är.Blev piggare av "insomningstabletterna". Har nu städat garderoben, klistrat in foton i ett album och fixat massor med mina affärer.Men jag vill sova så nu är jag på min sista utväg igen, alkohol.Vi får se hur det här blir.Vem vet, man kanske kan flöddra på naturmedicin och alkoläsk?

Ovido - Quiz & Flashcards