Alla inlägg den 6 december 2006

Av Bella - 6 december 2006 21:19

Av Bella - 6 december 2006 19:52

Nu har jag gjort av med 300:- till. Plus de 700:- jag handlade för idag. Vad jag köpt?Tre halternecklinnen. Och en magtröja.Det här är inte alls bra.Det blev en dyr dag idag.

Av Bella - 6 december 2006 19:47

Pappa och jag var och fikade på Choklad&Muffinskompaniet idag. Gudomlig gott. Åt någon slags mousse(?) med smak av choklad och passionsfrukt. Samt hur många små chokladbitar som helst. Mumma!

Av Bella - 6 december 2006 19:30

Två av dem jag älskar mest är alldeles för sjuka för att fira med mig idag. Sis är inlagd för någon blödning i magen och pojken ligger hemma och sover med 40 graders feber och ont i halsen.Nu tror ni säkert att jag kommer freaka ur pga det.Fääääl!I'm cool.De kan lika lite som jag kontrollera sjukdomar. I understand that now.Istället sitter jag och handlar igen...Har nog snart handlat upp hela min månadslön tror jag.Men det är okej.För jag fyller faktiskt år idag! Och kan ingen annan fira mig så firar jag själv så länge.Framsteg, inte sant?

Av Bella - 6 december 2006 12:52

Fick hem armbanden jag beställde idag. Min födelsedagspresent till mig själv. En ut av dem iaf. Resten kommer väl vilken dag som helst. Hoppas jag.

Av Bella - 6 december 2006 12:46

Pappa ringde och väckte mig nyss. Ska fika med honom om en timme typ. Födelsedagsfika. Trevligt trevligt.Känner mig innehållslös. Skriver mest här för att det har blivit en vana. Och när jag skriver hittar jag inte orden. Så då blir det såhär tomt och meningslöst.Bara så ni vet.Jag ska försöka jobba på det. Men nu ska jag nog duscha.

Av Bella - 6 december 2006 02:33

Jag kan inte sova. Istället har jag nu spenderat alldeles för mycket pengar på saker jag så inte behöver. Inte bra, inte bra. Måste nog stänga av datorn nu om jag inte ska tömma mitt konto helt.Jao, det är nog bäst, klickade just hem en tröja till! Skit också.

Av Bella - 6 december 2006 00:39

Så har ytterligare ett år gått. Im 19 now.Wäry wäry old!Och vad har jag lärt mig under året som gått då??Säkert massor, men inget jag kan komma på nu...Joo förresten, var inte ihop med en av snutens hatobjekt.Mohaha.Nu ska jag gå och sörja att jag börjar bli gammal och grå.Gonatt!

Ovido - Quiz & Flashcards