Alla inlägg den 9 december 2006

Av Bella - 9 december 2006 23:18

Min hjärna exploderar snart. Helt seriöst. Allting är helrörigt just nu. Är totalt okoncentrerad. Kan inte ens kolla på film. Fattar nada. Sitter bara och tänker på allting. Det främsta förvirringsmomentet är iaf pojken. Han är puts väck. Ringer inte. Svarar inte när jag ringer. Inte ett enda livstecken på två dagar. Och det sista jag hörde ifrån honom var att det var trubbel med passen men att han inte skulle åka till syrien i fredags. Så vart fan är han då? Typ så tänker jag. Och typ på hur jag ska vara mot honom om (märk väl att jag skriver om) han kommer tillbaka. Favoriterna är iskall eller döförbannad. Fast just nu är jag varken eller, bara förvirrad och förtvivlad. Mr.Pimp ringde ikväll och ville få med mig ut. Jag tror inte att jag ska det. Inte alls faktiskt. Blir för mycket tjafs med mamma, sis och pojken (om han nu kommer tillbaka som sagt).Men vi får se. Någon annan gång kanske.Har iaf varit hos några av pappas kompisar och ätit middag ikväll. Det var trevligt, eller det skulle snarare varit dötrevligt om inte de samtliga kvinnorna där skulle tyckt så synd om mig. Det märktes så väl att de lixom satt och tänkte "stackars lilla vilseledda flicka". Usch. Vadå vilseledd? Vet precis vad jag höll på med, tack!Nä. Nu ska jag ta mina sista Propavan och sova en skön drömlös sömn så jag är pigg och glad när jag ska till mormor imorgon.Night!

Ovido - Quiz & Flashcards