Alla inlägg den 10 december 2006

Av Bella - 10 december 2006 22:01

Snälla?Är helt totalt brutalt mycket kramsugen. Har inte fått något seriös kel sen i måndags. Det är sjukt vad dåligt man kan må bara på grund av en sån sak som brist på kroppskontakt. Och det lär dröja minst tio dagar tills jag får kyssa honom igen, innan jag får ligga och mysa med hans hand på min mage, innan jag får krypa intill honom och vila mina läppar mot hans underbara nacke medan jag lyssnar på hans andetag. Jag kommer dö.

Av Bella - 10 december 2006 21:37

Yay. På fredag kommer Rallypojken hit och är barnvakt åt mig. Ska dra med honom till Palace och kanske till och med Otten. Vi får se, vi får se. Det kommer bli megakul!

Av Bella - 10 december 2006 20:07

Nu jävlar, nu håller jag på och shoppar upp alla mina pengar igen! Fick påfyllning på kontot idag. 2000 kalla. Så nu sitter jag på Tradera och är just nu uppe i femhundra spänn och då har jag bara suttit framför datorn i fem minuter, oh my hur ska detta sluta? Självklart är det inte säkert att jag får ngt av det jag budat på, men med tanka på hur höga bud jag lagt på vissa saker så hoppas jag att de är mina utan tvekan. Typ dessa vackra skor, och väskan är ju inte helt dum den heller.*host*shopaholic*host*

Av Bella - 10 december 2006 17:47

Idiotfan ringde idag när jag var på väg till mormor. Gissa var han är?I Syrien!Jävla as.Jag tror han sa förlåt hundra gånger, men det skiter jag i. Vad i helvete tänker han med? Jag är så förbannad!Men mest av allt saknar jag honom.Jag är fan hopplös.

Ovido - Quiz & Flashcards