Alla inlägg den 18 december 2006

Av Bella - 18 december 2006 20:02

Mamma och nästan alla andra i min omkrets påstår att om jag skulle flytta hemifrån skulle jag svälta ihjäl som resultat av mina bristande matlagningskunskaper.Fuck'em säger jag bara.Har just rört ihop en gudmlig röra av vitlökssås, ketchup och potatismos. Mmm. Helgott. Skulle kanske spara lite till mamma så hon förstår att jag egentligen är en mästerkock.

Av Bella - 18 december 2006 19:19

Här kommer man hem och planerar att ta ett långt och skönt bad. Slår på datorn för att snabbt kolla mejlen och sätta på musik. Loggar då in på msn, det är ändå ingen som brukar prata med mig vid den här tiden... Men idag så, då ska varenda jävel på listan ta kontakt och ha update om hur mitt liv varit de senaste 2 månaderna sen vi pratade sist.Jag svär att de bara jävlas för att de vet att jag vill bada!

Av Bella - 18 december 2006 11:06

Woho.Jag sitter och väntar på posten.Ikväll ska jag till psykologen igen. Jipiiee. Eller jag vet inte, känns inte direkt så vah! Jag menar, vad ska jag säga? "Jag har tagit droger, droger är bra, jag vill ta droger jämt"? Han kommer ju skicka iväg mig till ngt behandlingshem mitt i urskogen. Hmm, måste tänka ut en taktik för jag gillar inte skog.

Av Bella - 18 december 2006 11:03

Note to self:Kolla inte på matlagningsprogram innan jag sover, jag drömmer så hemska mardrömmar om linser som jagar mig då.

Av Bella - 18 december 2006 01:59

Den enda fördelen med vintern är att det inte finns några myggor då. Trodde jag. Bullshit. Blev just biten av en när jag borstade tänderna. Men seriöst?Myggor i december?Uäääk.

Av Bella - 18 december 2006 01:35

Jag vet vad pappa ska få i julklapp. En skiva med alla låtar ifrån när vi var i Alanya. Woho. Ett bekymmer mindre.

Ovido - Quiz & Flashcards