Alla inlägg under december 2006

Av Bella - 15 december 2006 02:27

Naturläkemedel va?Skiiiiiiit är vad det är.Blev piggare av "insomningstabletterna". Har nu städat garderoben, klistrat in foton i ett album och fixat massor med mina affärer.Men jag vill sova så nu är jag på min sista utväg igen, alkohol.Vi får se hur det här blir.Vem vet, man kanske kan flöddra på naturmedicin och alkoläsk?

Av Bella - 14 december 2006 23:39

Imorgon kommer Rallypojken! Och då ska vi gå ut! Yaaaaay!Ps.Jag tror att en av pojkvännens "kompisar" stöter på mig. Jag är jädd och skjämd! Ds.

Av Bella - 14 december 2006 23:27

Förr i tiden brukade Bumbii och jag roa oss med att sitta och kolla flash filmer och skicka kryptiska sms till albaner (ja, vi hade inga liv då). En av våra favoriter var då The 5th Avocado. Det må låta patetisk nu, men då var det jävligt roligt! Go albinoblacksheep! Go!

Av Bella - 14 december 2006 23:23

Den här är så mycket nostalgi för mig så det finns inte.Gick runt och sjöng på den i evigheter för några år sedan.Ah, det var tider det.Cat, im a kitty catand i dance dance danceand i dance dance dance

Av Bella - 14 december 2006 23:18

Har typ sömnproblem. Kan inte somna. Så mamma har köpt något naturläkemedel som ska fungera som insomningsmedicin.Fick 3 förut. Kände inte ett smack.Då fick jag en till.Känner fortfarande inte någonting.Nu funderar hon på att ge mig en till?Jag svär att hon vill ta livet av mig.Om det nu går att göra det med naturmedicin dvs.

Av Bella - 14 december 2006 22:03

Har inte rakat benen på en vecka, har inte orkat och eftersom det garanterat inte blir ngt kel för mig har jag bara låtit det vara. I alla fall...Var en sväng hos min syster idag. Sitter i soffan då min systerson kommer fram till mig, drar upp mitt byxben och börjar klappa mig på smalbenet. (It's his thing att klappa på allt för tillfället.)Efter att ha klappat i ngn minut utbrister han glatt:-Det är ju som att klappa Isaak ju mamma!Asgarv.Måste jag säga att jag rakade benen direkt när jag kom hem, för är det som att klappa en katt så har det gått för långt.

Av Bella - 14 december 2006 20:53

Att prata med min lillasyster är ungefär som att prata med fruktskålen och förvänta sig ett intelligent svar.

Av Bella - 14 december 2006 20:05

Midvinternattens köld är hård, stjärnorna gnistra och glimma,nu ska jag slå personrekord i att julerimmaHar du varit snäll kommer nog tomten snart, med klappar från Inet och Dustin såklartHar du vart stygg kommer nog herr Pontén, med dryga dagsböter och aidssmittad renHur än det går, hoppas julen blir finför er DC-tomtar och små CS-glinVi ses om nån dag, när julen är överHoppas jag då äger disken jag behöverSå att vi kan fortsätta i nästa åratt dela filer så mycket det gårSlutar nu rimmet med hälsningar gladaHa det så bra, för nu ska jag badaGOD JULWarpdrive

Ovido - Quiz & Flashcards