Alla inlägg under december 2006

Av Bella - 14 december 2006 11:30

Julen närmar sig med stormsteg. Alla planerar vad de ska äta, vem som ska få vad i julklapp osv. Alla utom jag. Jag känner mig helt borta i all julrush. Vad är meningen? Paketen? Hetsätningen av julmat? Ha hela tjocka släkten samlad? Usch!Egentligen skulle jag bara vilja dra täcket över huvudet och sova bort skiten. Det känns som det kvittar. Allt kvittar. Alla försöker vara psykologer och säger att det nog kommer av att jag är skilsmässobarn. Get real. Jag bryr mig inte om att jag får fara runt som en liten vante på julen, det är själva julen jag inte tycker om. I år kommer jag inte ens få det jag önskar mig mest uppfyllt. En timme. I pojkens famn.Ain't gonna happen.Inte ens jultomten kan fixa det.Nä, julen kan hoppa och fara.

Av Bella - 13 december 2006 19:10

Min msn är hellustig. Eller snarare... det har tillkommit en massa hellustigt folk på den. Varje dag ramlar det in en eller två nya kontakter som jag inte har en aning om vilka det är... Har pratat med en av dem nu, han känner tydligen min pojke och har sett mig i hans verkstad någon gång. Okej!? Läskigt.Undrar om det här är pojkens sätt att kolla så jag sköter mig eller om jag bara har en förmåga att få alla puckon inom en mils omkrets på halsen?

Av Bella - 13 december 2006 18:46

Smirnoff Ice är grymt gott!

Av Bella - 13 december 2006 18:13

Ikväll ska blir en myskväll. Sitter och vräker i mig marinerad vitlök nu och i kylen ligger en Smirnoff ice på kylning till spabadet jag ska ta senare. I öronen bubblar min älsklingsblattemusik och trots det saknar jag inte pojken allt för mycket. Maten är snart klar och jag kom just på att jag har lite godis kvar sen i helgen också. Helt perfekt.Här ska slappnas av!Nu kommer rallypojken om bara två dagar. Woho! Mera sällskap till Belli!

Av Bella - 13 december 2006 11:30

Jag dör nog av saknad snart. Och ändå har det bara gått tre dagar.Ja.Jag dör snart.

Av Bella - 12 december 2006 12:11

Jag är helt förstörd. Sovit tre timmar sammanlagt. Why?Vår telefon ringde ihjäl sig. Jag svarade första gången det ringde och då var det bara någon som flåsade i luren. Döcreepy!Ringde ytterligare 4 gånger innan jag blev förbannad och slet ut batterierna ur alla tre telefoner.Varför gör folk såhär? Sjuka jävla människor som förstör min skönhetsömn.Fy fan!

Av Bella - 11 december 2006 20:35

Uäääk! Har inte fått någonting gjort idag. Simmat omkring i något slags dimmigt tillstånd och bara gått pappa på nerverna. Kom nyss hem från en hemskt spännande auktion iaf. Men om jag ska vara ärlig så missade jag hela auktionen för jag satt med näsan begravd i en underbar bok jag köpte idag. Jag har ätit typ ett ton mat idag. Inte bara idag förresten, det har pågått ett tag. Kanske har mask i magen? Eller så är jag väl gravid. Men den tanken är så skrämmande så den undviker jag helst att snudda vid. Uscha. I vilket fall så är jag så trött och sliten nu så ska bara checka läget på tradera, måla om naglarna och sen ska jag vålta min säng.Ja.Så blir det nog.Gonatt.

Ovido - Quiz & Flashcards