Alla inlägg under december 2006

Av Bella - 26 december 2006 22:04

Jag vill leva resten av mitt liv under mitt duntäcke. Och låta verkligheten försvinna bort som ett avlägset minne. Ge mig alkohol. Ge mig droger. Jag vill bli hög. Jag vill vara så hög så att jag inte kan skilja dagarna från varandra, att alla minnen jag har försvinner i drogdimman. Jag vill förstöra mig själv. Morfin, benzo, tjack, kokain, e, crack, heroin. Jag vill ta allting. Samtidigt. Sen tänker jag sitta och vänta på att smärtan ska suddas ut, att världen löses upp och att jag exploderar inifrån.Life tears me apartandI just wanna escape from this world

Av Bella - 26 december 2006 20:20

Bläbläblä.Jag pallar inte att sitta här och tänka på att han kanske inte kommer hem. Att jag kanske inte får träffa honom igen.Jag tänker kolla på Sagan om konungens återkomst istället.Fokusera på vackra Legolas.Mhm.Måste.Tänka.På.AnnatInna
n.Hjärtat.Exploderar.

Av Bella - 26 december 2006 19:44

Fatta att jag måste kolla på bilder för att komma ihåg hur han ser ut?Hur jävla fel är inte det då?

Av Bella - 26 december 2006 19:34

Nu stängde jag av mobilen. Han kan höra av sig bäst han vill.Why should I care?Jag tycker inte om den här hämdlystna sidan av mig själv. Men vad fan ska jag göra då?

Av Bella - 26 december 2006 19:27

Ibland undrar jag om inte alla andra har rätt. För det är verkligen alla som tycker att jag förtjänar bättre än vad pojken är. Oftast blir jag döförbannad och ber dem fara åt helvete, att de inte vet någonting.Men nu funderar jag seriöst på om det är jag som har haft fel hela tiden, de kanske har rätt, jag kanske förtjänar bättre.Det måste ju vara så?För hur jävla svårt är det egentligen att svar på ett sms så att din flickvän får veta om du lever?

Av Bella - 26 december 2006 19:22

Cause im young and im hoplessIm lost and I know thisIm going nowhere fastThat's what they sayIm troublesomeIm fallenIm angry at my loverandI don't careI dont care anymore

Av Bella - 26 december 2006 11:08

Så äntligen är julen över.Jul suger. Julmat är äckligt. Släkten är ångestframkallande. All falsk kärlek är sorglig.Men julklappar är jäkligt roliga.Nu har jag iaf pengar så jag kan betala Amadeus och dessutom springa en sväng på stan. Wünderbar.

Av Bella - 23 december 2006 12:39

Nu ska jag ut i ödemarken. Knappt att det finns el och varmvatten där.Jag lider redan.Rädda mig

Ovido - Quiz & Flashcards