Alla inlägg under december 2006

Av Bella - 23 december 2006 12:26

Finns du på riktigt eller är du bara en underbar dröm?Du har varit borta så länge att jag knappt kan tro att du finns på riktigt längre.Du kanske inte är verklig. Jag saknar honom så att det värker. Det är så tomt utan honom, så tråkigt att sova själv och att inte ha någon att ligga och peta och pussa på.Jag vet att du snart kommer hem till mig igen men det är ändå en evighet kvar.Kom hem nu älskling. Det är meningslöst att existera utan dig.Snart är en evighet…

Av Bella - 22 december 2006 20:34

Ångest. Rastlös. Klättrar på väggarna. Kliar i magen.Jag vill göra någonting. Vad som helst. Något kreativt. Roligt. Samtidigt vill jag inte göra någonting. Bara sitta på balkongen, lyssna på musik, dricka glögg och röka. Alternativt sova.Jag hatar det som upfyller mig just nu. Det känns som om jag spricker, krackelerar totalt. Allting blir jobbigt, irriterande, ångestframkallande. Jag vill inte. Vill inte känna, vill inte existera längre. Det är bara trasigt att existera.Kan inte du ge mig en örfil, tack?

Av Bella - 22 december 2006 18:34

Varför ska alla så fort jag säger att jag hatar julen omvända mig till julälskare?Jag packar inte på er massa trams om varför julen är skit så ni borde inte packa på mig en massa skit om varför jag borde älska julen. Låt mig hata julen ifred, jag kräver inte att du ska hata den bara för det.

Av Bella - 22 december 2006 18:21

Det är en sak som är jävligt märkligt med killar. Ta Mr.Drugdealer, Mr.Pimp och min pojke till exempel.Jag träffade både min pojke och Mr.Drugdealer genom Mr.Pimp Båda var hans vänner.Båda visste att han var tänd på mig.Ändå stötte de båda på mig.(fel nummer 1)Men när det kom till kritan och vi skulle ha sex kände jag mig lite tveksam eftersom jag inte ville såra Mr.Pimp och ställa till något i deras vänskap.Då kommer repliken"Han är inte min vän, jag känner känner knappt killen" (fel nummer 2)Exakt samma replik vid två tillfällen av två olika pojkar.Jag fattar lixom inte hur de kan vara "nära vänner" för att tre timmar senare förneka den vänskapen för att få ligga lite.Visseligen är ingen av dem vänner längre så det spelar ingen roll nu. Men ändå?

Av Bella - 22 december 2006 10:52

Jag är så trött att jag hickar. Jag vill inte gå till jobbet!

Av Bella - 21 december 2006 19:20

Köpte två spel, en bok, svarta tjocka strumpbyxor och mängder av julklappar. Pengarna slut.Måste spela nu.Bye.

Av Bella - 21 december 2006 16:39

Fått in pengar på kontot igen. Spendera spendera spendera!Återkommer senare.

Av Bella - 21 december 2006 11:10

Jag är död.Somnade inte förren 3 inatt heller. Usch. Börjar verkligen tröttna på det här nu. Jag vill sovaaaa!

Ovido - Quiz & Flashcards