Alla inlägg under oktober 2006

Av Bella - 8 oktober 2006 22:28

Tråååkigt.Är trött.Och hungrig.Ska kolla på "Hemma bäst" snart.Den kommer säkert vara urdålig.*doooobido*Kollade på tre skräckisar i helgen.Pojkvännen tyckte inte om det. Mes."Wrong turn" var sådär, "Texas Chainsaw Massacre" var bättre och den sista var så värdelös så att jag inte ens kommer ihåg namnet på den.Imorgon ska jag till AF och Plint. Söka jobb,you know...Har ni hissat intresseflaggan än?Inte?Well, kan ju då tala om att jag brände mig på finget alldeles nyss också.Nu får det vara nog med spänning för idag.Titta in imorgon för färska uppdateringar om mitt ack så spännande liv.Puss och godnatt.

Av Bella - 2 oktober 2006 15:34

Uscha. Jag har blivit en riktig liten äckelpotta. Äter hur onyttigt som helst. Kladdkaka, choklad, chips, godis hela tiden. Som tur (tack mor och far!) har jag gener som får mig att se ut som jag i princip bor på gymmet fast jag ligger i soffan och trycker i mig allt möjligt äckel.Jag måste träna. Måste måste måste.Och pojkvännen har lovat att han ska fixa tillbaka sitt sexpack för min skull -dregel-well. orden tog slut.

Ovido - Quiz & Flashcards