Alla inlägg den 27 oktober 2006

Av Bella - 27 oktober 2006 15:18

Undrar hur bra det är på en skala från ett till tio att äta en chokladmuffin till frukost? Säkert minus en miljon. Men gott ere.

Av Bella - 27 oktober 2006 15:03

Mr.Drugdealer ringde inatt. Har absolut ingen aning om vad jag sa, har bara ett svagt minne av att han ville att jag skulle komma till honom. Jag sa "nej, kan inte är fullproppad med Sonata, måste sova" och han blev sur och la på. Happ tänkte jag och däckade igen.Är iaf utsövd idag, vaknade frivilligt vid elva och ringde till massa folk. Och pappa har bjussat på en rolig sak till mig på Tradera. Hoppas jag fåååår den :)

Av Bella - 27 oktober 2006 01:25

Woho. Sonata är kul.Puss o gonatt.

Av Bella - 27 oktober 2006 01:22

Vi kanske har hittat en grå liten kattpojke. Lycka.

Ovido - Quiz & Flashcards