Alla inlägg den 17 oktober 2006

Av Bella - 17 oktober 2006 17:17

Varför ringer han inte för? Jag tänker inte ringa i alla fall. Sällan att jag tänker göra samma misstag som med N och inte låta honom jaga mig alls.Men varför ringer han inte fööööör?

Av Bella - 17 oktober 2006 16:58

Skulle inte tacka nej till lite Bling H2O. Förstå vad gott vattnet måste vara om någon betalar 300 spänn för 750 milliliter. Måste testa någon gång, bara för att.

Av Bella - 17 oktober 2006 13:36

FÖRSTARiktiga jobb: På ett ålderdomshem. Trist. Blä.Egenköpta CD: Ingen aning, skulle tippa på att det var någon samlingskiva.Piercing/tatuering: En i näsan och en i nalveln. Samtidigt. Svimmade nästan. Im a wimp.Riktiga kärlek: Jag vet inte, skulle nog tro att det blir N då, han är den enda irl pojken jag haft riktiga känslor för.Fiende: En vit fetknopp aka. Blomman. SENASTEBiltur: Åkte runt lite med Bumbii igår.Kyss: Mr.Drugdealer innan vi skiljdes åt i söndags morse.Låne-bok: Att älska som en porrstjärna av Jenna Jameson.Film sedd: Resident EvilDryck förtärd: MjölkMat äten: Kebabrulle med räksalladTelefonsamtal: Sis som bad mig komma bort och ta ett bloss.Skiva spelad: How to save a life med The Fray.Irritation: N. Jag saknar honom. Har ett tomt hål i magen som är väldigt irriterande.JAGVill: ha Mr.Drugdealer och N. Samtidigt. Vill inte välja mellan två sötpuckon, vill ha båda.Har: ångest över alltÖnskar: att jag någon gång kan få allt jag drömmer om.Hatar: att jag är så blåögdÄr rädd för: ensamhetHör: det jag vill höraUndrar: varför jag alltid faller för fel pojkar?Ångrar: det mestaÄlskar: familjen, kyssar och farliga sakerSjunger: som en krattaGråter: över N. Återigen för att jag saknar honom.JA ELLER NEJJag har en dagbok: Några styckenJag gillar att laga mat: Nej, men jag vill kunna laga mat.Jag har en hemlighet jag inte delat med någon:Har många sånna.FAVORITNummer: 3Färg: Svart och vittDag: FredagMånad: AllaDrycker: Bacardi razz och Sprite eller vatten eller mjölkFÖREDRARGos eller hångel: Gosigt hångel med någon speciell. Te eller kaffe: TeMörkt eller ljust öl: Inget. Blä.Rött eller vitt vin: Måste jag dricka skiten så blir det vitt.INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAGGråtit? Nej, inte ens över N.Hjälpt någon? Jepp, sis. Med att bränna en skiva.Köpt något? Nya örhängen.Gått på bio? NopeSagt 'jag älskar dig'? Ja, till sis, LillSnuttis och mamma.Saknat ett ex? Ja. Saknar N hela tiden.Skrivit i en dagbok? Jepp.Haft ett seriöst samtal? Jes.Saknat någon? Mr.Drugdealer Och N. Självklart.Kramat någon? Sis och LillSnuttis.

Ovido - Quiz & Flashcards