Alla inlägg den 12 oktober 2006

Av Bella - 12 oktober 2006 23:53

Usch. Tårarna bara rinner rinner och rinner. Jag hatar honom. Jag hatar migsjälv. Och jag hatar migsjälv för att jag började skriva till min förra tycka-om-pojke. Dewn speciella. Men han brukade trösta mig. Dock inte länge. Tyvärr. Han var min drömojke. Men jag förstöde det me, precis som jag förstör alla förhållanden jag har. Jag borde döda mig självdirekt men då missar jag massor kul. Tar det på måndag istället. Nu borde jag gå och lägga mig.Och sova.Inga problem.För jag var inte ens kär i honom, så varför skulle jag sörja honom. Nä. Eller jo. Ikväll ska jag ha möte med mina gmala gamla vänner tha blades. Blodet tröstar. Men sen imorgon, då är det lugnt. Jag svär. Godnatt.

Av Bella - 12 oktober 2006 23:25

Ursäkta stavningen! Jag är full som två ägg. Möjligtvis tre. Och singel är jag också! Jag är ledsen. Men glad. Jag är fri. Och nu ska jag leva. Imorgon ska jag ringa mr. Drugdealer och se om han är singel. Är han det ska jag supa mig full och ligga med honom om han är fri. Och dra lite kola. Och på lördag ska jag leka med exet. Jag menar ex exet. Eller gamla exet. Skitsamma!Hahahhahahahahahahaa.Usch. Jajja.Äräk är söt iaf. Min bäbis grönsak. Woho. jag kommer nog sova snart. Men Ärik är go. Min goda fe.Och Dennis! Saknar dig min lilla ankis! Vill träffa dig!Och Bumbii. Im single. Du är inte. Tyvärr. Men önskar dig lyckatill! Hoppas allt är toppen med din pojke!Hmm... jag är full.För full för att blogga.Well. Jag är singel iaf.COME AND GET MEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Av Bella - 12 oktober 2006 13:40

Min nya besatthet är The Fray. Jag knarkar alla låtar jag kan komma över. Bättre än tjack, bacardi och kola tillsammans.Idag ska jag göra någoting dumt. Träffa exet. Superdumt. Dum korkad Belli. Men skitsamma. Kan ju knappast bli värre än det redan är.

Ovido - Quiz & Flashcards