Alla inlägg den 20 oktober 2006

Av Bella - 20 oktober 2006 23:44

Jag svär att jag börjar pilla på mig själv snart!Varför ringer han inte?

Av Bella - 20 oktober 2006 23:39

Yeah. Tänkte att jag skulle blogga lite. Har ändå inget vettigare för mig. Väntar på att sockerpojken ska ringa. Boooring.Klickar runt på youtube och garvar mig fördärvad. Och så dricker jag barcardi razz. Mumma.Intressant?

Av Bella - 20 oktober 2006 02:24

Jag borde sova. Men jag varken kan eller vill. Har vänt på dygnet igen. Inte bra, inte bra.Undrar om det är Buffy ikväll?Skulle inte tacka nej till en varm pojke som sängkompis. Not at all!Ja... Fortfarande lika horny... har inte ändrat sig på 20 min.

Av Bella - 20 oktober 2006 02:03

Det finns mycket trevliga pojkar på nätet. De gör mig glad. Fast jag skulle bli ännu gladare om någon av dem skulle kunna komma hit och ligga lite.Ja, jag är sexuellt frustrerad!Nästan så att jag funderar på att ringa exet bara för att få något. Och då är det illa.

Av Bella - 20 oktober 2006 01:05

Sitter och dricker tranbärsjuice och pratar med rart konstigt folk på msn. Och lyssnar på Lifehouse. Det har jag vissligen gjort hela dagen, har varit totalt insnöad på You And Me och Take Me AwayTror jag spelar Take me away för hundrade gången nu,kan inte sluta. Jag missbrukar Lifehouse.Idag iallafall. Imorgon känner jag på mig att det är något annat jag snöar in på.Jag är insnöad, deal with it :P Nu ska jag missbruka choklad också. Chokladkräm på macka är helt klart månadens favorit!

Av Bella - 20 oktober 2006 00:52

Har fulat sönder mig totalt med camen. Woho.

Ovido - Quiz & Flashcards