Alla inlägg den 15 oktober 2006

Av Bella - 15 oktober 2006 19:13

Jag är väldigt förvirrad just nu. Känslor och tankar far runtruntrunt och lägger krokben för varandra så att allting tillslut blir helt obegripligt.Lördagskvällen spenderades med en gammal bekant. Mr Drugdealer.Meningen var ju att jag skulle gå ut med exet och hans vänner. Det blev inte så. Jag kom inte in på stället. Åldersgräns 20 år. Big deal, inte precis som att jag blev ledsen och upprörd över att slippa exet som börjat gå mig på nerverna redan på förfesten. Snarare lättad.Jag ringde Mr. Drugdealer istället. Han bad mig ta en taxi till hamnen och träffa honom. Vilket jag såklart gjorde. När han kom gående mot taxin kändes det som en miljon fjärilar vaknade i magen. Min övervackra bejbi.Han hade blivit chockad när jag hörde av mig i fredags. Och så var han sårad över att jag inte hört av mig på sex månader. Sorry. Han höll mig i handen när han presenterade mig för sina vänner och tog varje tillfälle att pussa på mig, eller bara snudda vid min hand. Kändes faktiskt som om han saknat mig fo real.En av hans vänner blev närgången mot mig när han var i baren och hämtade drinkar, visade tydligt att jag inte uppskattade det och innan jag visste ordet av var han där och beskyddade mig. Haha, my knight in shining armour. Han frågade mig och jag ville dra. Jag sa ja. Vi drog därifrån.Vi hamnade på ett hotell. Ny upplevelse. Me like. Never underestimate the power of good sex.Sen fick jag leka bank. Hade runt trettiotusen i femhundringar i jackfickan. Tänkte rymma från honom både en och två gånger. Haha.Vi drog från hotellet till någon bruds lägenhet där det var efterfest. Bruden som bodde där var extrem. Och inte på ett bra sätt. Hon personifierade allting jag avskyr hos tjejer. Var tvungen att bita mig i handen för att sluta asgarva åt henne.Vi stack därifrån rätt snart. Bara för att hamna på en annan efterfest dock utan läskiga brudar den här gången. Bara trevliga flicks faktiskt. Mkt intressant att träffa dem.Somnade iaf till i soffan där och blev väckt av mjuka pussar i nacken. Jag spann som en katt. Vi åkte tillbaka till hotellet där vi hade kuddkrig och låg och pratade.Stapplade in hemma vid åtta. Mamma var måttligt glad.Det var däremot jag. Överlycklig, men dödligt trött.Har lagt av mig, började bli trött redan runt tre. Skärpning!Men Gud vad jag har saknat honom. Och hans livsstil.Han behandlade mig som en prinsessa hela kvällen. Kallade mig älskling och shit. Och nu är jag tydligen hans. Vad det innebär har jag ingen aning om. Lär väl få reda på det inom en snar framtid antar jag.Kan dock inte sluta tänka på texten till Flavor Of The Week - American Hi-Fi. Maybe im just the flavor of the week...Paranoid, maybe... Men jag kommer aldrig mer lite på en kille.

Av Bella - 15 oktober 2006 19:00

Skjut mig. Stryp mig. Hugg mig. Slå mig. Kör över mig. Spola ner mig.Jag börjar bli riktigt patetisk nu. När jag kommer på mig själv med att lägga små saker på minnet, sånt som jag vill berätta för honom så kommer tårarna. När jag är ute och röker och tittar bort mot hans fönster undrar jag vad han gör och då kommer tårarna igen. Eller när jag ligger och snyftar sönder mig och samtidigt luktar på hans tröja för att få känna hans doft igen.Kort sagt så har jag spenderat mesta tiden idag med att tjuta som ett litet barn som tappat snuttefilten. Tryggheten.PATETISKT.Men det har bara gått fyra dagar. Jag saknar honom så.

Ovido - Quiz & Flashcards