Alla inlägg den 10 oktober 2006

Av Bella - 10 oktober 2006 23:34

Deprimerande men underbar.Lips of an Angel - HinderHelt enkelt bara bubbelbra.Starcrossed - Ash

Av Bella - 10 oktober 2006 23:26

Av Bella - 10 oktober 2006 23:14

Jeje, både mor, far och syster tror att jag har typ ADHD. Mamma tror det pga hur beter mig. Pappa för att han tydigen själv har en släng av det och syrran för att jag blir lugn och koncentrerad när jag tagit tjack. Och detta helt oberoende av varandra.Well. Jag är rädd. Men det känns bra att jag inte är ensam om att tro att jag ar en störning av ngt slag. Nu skulle det bara vara trevligt att träffa en läkare som kan bekräfta eller förkasta våra misstankar.Var kan man hitta en sån tro? Och vad är det för läkare jag ska gå till?

Av Bella - 10 oktober 2006 15:41

Nu är allting klart, vi har kattleksaker, kattställningar, kattbur, kattlåda, kattskålar and so on. Det vi inte har är en katt. Men det kommer, hoppas på att en liten blå pojkvasker ska komma till världen vilken dag som helst, och att vi hinner tinga den...Jakten fortsätter.

Ovido - Quiz & Flashcards