Alla inlägg den 14 oktober 2006

Av Bella - 14 oktober 2006 13:30

Jag saknar honom. Massor.Men nu är det slut. Slut. Slut. Slut.Time to move on.Och ikväll ska jag återgå till mitt gamla kaos. Bra plan. No more miss nice Belli. Nu är det Mr.Drugdealer med allt han innebär som gäller. Längtar.Kommer alltid sakna hans läppar iaf. Underbara. Lips of an angel. Och hans hår, mitt pilliplock hår. Fast det är inte mitt längre. Nu ska jag sluta innan jag blir ledsen på riktigt.I iTunes:Fix You - Coldplay

Av Bella - 14 oktober 2006 00:04

Såren på armarna svider...jag ångrar att jag gjorde dom...för honom...till honom...varför...vet inte....jag gjorde dom för honom...för hans skull.För hans skull.Aldrig mer.Han är inte värd mitt blod.Messade Mr.Drugdealer Han ringde upp. Pure lycka.Så imorgon ska jag på "V.I.P" fest med exet imorgon och efter det har jag och Mr.Drugdealer en dejt. Det blir bra. Det är dags att göra lite nya misstag igen.Nu blir det dock lungt värre, film, popcorn och barcardi razz i små mängder. Kanske större. Beror på om saknaden sätter in.

Ovido - Quiz & Flashcards