Alla inlägg den 18 oktober 2006

Av Bella - 18 oktober 2006 23:43

Jag sitter och väntar på att han ska ringa.Vilken han vet jag inte.N.Mr.DrugdealerSame same.Jag behöver bara närhet.Nu!

Av Bella - 18 oktober 2006 23:19

Min far är kool. Brände en trance/techno skiva till honom för ett tag sen. Pratade med honom idag och frågade om han lyssnat något på den.Far: "Mjo, det har jag"Belli: "Vad tycker du då?"Far: "Jaaaa. *paus* Du har ingenting lite, du vet, hårdare?"Så så är det förstår ni gott folk, min far lyssnar på hardcore trance & techno. (Inte ens jag lyssnar på det så var tvungen att be lite folk skicka över sånt till mig. Sitter och bränner skivan nu.)Han tog även med sin dotter (moi) till Turkiet och festade redlöst i en vecka. Och han accepterar mig precis som jag är. Vilket också gör honom kool.Jag har inte alltid tyckt om min far. Ett tag hatade jag honom mer än livet självt och vägrade träffa/prata med honom på ett halvår. Men det var då. Nu har vi pratat ut och vi har en fungerande realation igen. Nu hjälper han mig att fightas med mina demoner och stöttar mig när jag är svag. Och det är nu som betyder något. Så imorgon ska vi ta en fika och diskutera mitt uppbrott med N. Kanske får jag ett par skor med *hoppas* Min myspappa!

Av Bella - 18 oktober 2006 14:29

Om jag inte dör innan jag är 20, vilket jag tror mer på om jag ska vara ärlig. Men i vilket fall.Jag tänker inte leva resterande tid som en typisk mellanmjölkssvenne. Alla i min omgivning (förutom Sis då) förfasar sig över hur jag lever mitt liv.Men så får det vara. Jag bryr mig inte.Sålänge jag mår bra så tänker jag fortsätta med det jag gör.Meningen var att det här skulle bli ett långt och smart inlägg men mina tankar trasslar och magen kurrar så det blev kort och koncist istället.Frukost!

Av Bella - 18 oktober 2006 14:03

Har fått kallelse till käkkliniken i Linköping för operation av min visdomstand. Jag är skitskraj.Hatar tandläkaren i vanliga fall och nu ska jag opereras.Mamma...

Ovido - Quiz & Flashcards