Alla inlägg under oktober 2006

Av Bella - 26 oktober 2006 23:47

Jisses. Har varit utan internet i två dagar nu. Total katastrof. Sanslöst vad handikappad jag känt mig.Nu är jag iallafall tillbaka. Och om jag vågade så skulle jag kunna berätta en läskig historia om min tisdagskväll med Mr.Drugdealer Men jag vågar inte, vet inte vem som läser den här bloggen. Im a chicken. Wäp!Vad har hänt mer då?Hmm.Bråkat lite med Cutie. Och löst det. Ikväll kollade vi film och kekade pizza. Han är mitt snuttegos. Det är så puttinuttigt mellan oss nu att ni skulle hamna i sockerkoma om ni såg oss. Men det passar mig bra nu, behöver det efter allt strul.Inte fått min lön än heller. Jag är assur! Som om det här skulle få mig att vilja börja jobba lixom... Jag jobbade som ett svin i en vecka och vad får jag för det? Nada. Jävla pitthuvven!Kan lika gärna ligga hemma och pill navel som att jobba eftersom jag ändå inte får någon LÖN!Nä nu ska jag trycka i mig några Sonata så jag somnar innan klockan fem inatt. Måste vakna normal tid imorgon, ska ringa till pappa, de som har mina pengar, ungdomsmottagningen och vårdcentralen. Yay!Är iaf garanterad att bli road imorgon. Hoppas bara min goda fe kommer och strör sitt magiska glitter över mig så det bli kul för en gångs skull. Och strulfritt.Det skulle uppskattas.Tack för ordet.

Av Bella - 24 oktober 2006 01:03

Inte mindre än fjorton personer har hittat hit genom att söka på "Basshunter + sexbilder".Mycket nöje.

Av Bella - 24 oktober 2006 00:20

...Yeah, forever and ever and ever!Har spenderat helgen hos Cutie. Pratat, sexat, pratat, gjort mat (beställt pizza ;P ), pratat, gosat, pratat och bara allmänt haft det gulligt ihop.Eftersom han inte är min pojkvän längre så känns det vridet att kalla honom "pojken" och jag redan kallar någon för "exet" så återgår jag till mitt gamla nick på honom "Cutie". Som förövrigt passar honom jävligt bra.Under allt pratande kom vi fram till att ingen av oss vill förlora den andra så vi bestämde att vi är vänner. Vänner som sexar ibland. Vilket passar mig utmärkt, för en gångs skull så kanske jag både kan ha och äta kakan. Woho.Måste bara jobba lite med mig själv eftersom det bor ett litet hårigt monster i min mage som morrar galet mycket när han pratar om andra tjejer. Men det ska nog kunna tämjas det med med tiden.Han är min vän.Jag tycker om honom galet mycket.Och jag behöver honom i mitt liv för att vara hel. Det vet jag nu.

Av Bella - 22 oktober 2006 19:15

Han var ute i lördags. På samma ställe som det var meningen att jag och Mr.Drugdealer skulle till.Jag bad till gud att vi skulle springa på honom. Varför? För att jag ville att han skulle se mig med någon annan och känna hjärtat krossas i bröstet.Han bad till gud att jag inte skulle vara där. Varför? För att han skulle bli galen om han såg mig med någon annan. Och han visste att jag skulle göra det enbart för att få någon sorts reaktion från honom. Han känner mig bättre än jag någonsin skulle tippat på.Im a bitch, but he still loves me.

Av Bella - 22 oktober 2006 18:59

Jag trodde att jag hade förlorat honom. Det hade jag inte gjort. Träffade honom igår.Det var som om vi aldrig gjort slut. Så bekant, tryggt. Och ändå var det helt nytt. Han var som en helt ny person.Den pojken driver mig till vansinne.Jag är väldigt glad. Även om allting blev sjuhundra gånger mer komplicerat nu.Men det kan det vara värt. Han betyder mer än jag nogonsin trodde. Det är nästan så att jag börjar fälla tårar när jag tittar på honom för att han är så överjordiskt vacker.Som väntat togs inte beskedet om att jag umgåtts med Mr.Drugdealer på något bra sätt. Men det skiter jag i. Det är inte hans problem längre. Det kan kanske blir hans problem i framtiden, men innan vi någonsin skulle kunna bli någonting igen måste han reda upp sitt liv, och mesta av allt, göra något åt sitt ex.Hon gör mig förbannad för att han mår dåligt när han pratar med henne.Han gör mig förbannad för att han är så dum så att han svarar när hon ringer.Men allt sånt tänker jag ta någon annan dag, just nu är jag bara så glad för att jag har kvar honom i mitt liv.

Av Bella - 20 oktober 2006 23:44

Jag svär att jag börjar pilla på mig själv snart!Varför ringer han inte?

Av Bella - 20 oktober 2006 23:39

Yeah. Tänkte att jag skulle blogga lite. Har ändå inget vettigare för mig. Väntar på att sockerpojken ska ringa. Boooring.Klickar runt på youtube och garvar mig fördärvad. Och så dricker jag barcardi razz. Mumma.Intressant?

Av Bella - 20 oktober 2006 02:24

Jag borde sova. Men jag varken kan eller vill. Har vänt på dygnet igen. Inte bra, inte bra.Undrar om det är Buffy ikväll?Skulle inte tacka nej till en varm pojke som sängkompis. Not at all!Ja... Fortfarande lika horny... har inte ändrat sig på 20 min.

Ovido - Quiz & Flashcards