Alla inlägg under oktober 2006

Av Bella - 20 oktober 2006 02:03

Det finns mycket trevliga pojkar på nätet. De gör mig glad. Fast jag skulle bli ännu gladare om någon av dem skulle kunna komma hit och ligga lite.Ja, jag är sexuellt frustrerad!Nästan så att jag funderar på att ringa exet bara för att få något. Och då är det illa.

Av Bella - 20 oktober 2006 01:05

Sitter och dricker tranbärsjuice och pratar med rart konstigt folk på msn. Och lyssnar på Lifehouse. Det har jag vissligen gjort hela dagen, har varit totalt insnöad på You And Me och Take Me AwayTror jag spelar Take me away för hundrade gången nu,kan inte sluta. Jag missbrukar Lifehouse.Idag iallafall. Imorgon känner jag på mig att det är något annat jag snöar in på.Jag är insnöad, deal with it :P Nu ska jag missbruka choklad också. Chokladkräm på macka är helt klart månadens favorit!

Av Bella - 20 oktober 2006 00:52

Har fulat sönder mig totalt med camen. Woho.

Av Bella - 19 oktober 2006 23:09

Jag verkar ha en otrolig otur med ex. Både egna och andras. Andras brukar bara mordhota mig så det kan jag leva med. Men aaooou, mitt eget. Jisses. Jag har ingen aning om vart jag ska börja...Det senaste han har lagt sig till med är att han respekterar allting "jag respekterar att du inte har några pengar" "jag respekterar att du inte vill ha sex med mig".Usch. Och sen försöker han hela tiden ta på mig så att folk ska tro att det är någoting mellan oss. Vilket resulterar i att jag mår fysiskt illa.En bra sak är iaf att jag fick prata med min sockerpojke (Mr.Drugdealer) idag. Hans röst får mig att rysa. Mmm. Jag vet vad jag ska drömma om inatt iaf.

Av Bella - 19 oktober 2006 16:50

Verkar som att alla mina gamla ragg känner på sig att jag är singel igen. Har fått fyra erbjudanden om att leka imorgon på mindre än en timme. Jag säger kanske till allihopa. För tänk om Mr. Drugdealer ringer...

Av Bella - 19 oktober 2006 02:19

Internet är underbart! Love love love. Kan inte sluta garva åt saker som folk gör. Typ delar ut hela sin dator på DC++. Och vad som är ännu bättre är att folket som utnyttjar det delar med sig av det till mig och alla andra.Helt fucking underbart.Önskar bara att jag också kunde gå in och lajja lite med folks saker, men jag är tyvärr för snäll för sånt. Att jag inte har kunskapen är bara petitesser.

Av Bella - 19 oktober 2006 00:51

När en mor passerade sin dotters stängda sovrumsdörr hörde hon ett konstigt surrande ljud som verkade komma inifrån. Hon öppnade dörren och fick se sin dotter ge sig själv en riktig genomgång med en vibrator. Chockerad frågade hon: - "Vad i hela friden sysslar du med?"Dottern svarade:- "Mamma, jag är 35 år gammal, ogift och det här är det närmaste en make jag någonsin kommer att komma. Snälla, gå din väg och lämna mig i fred"Dagen efter gick pappan förbi och hörde samma surrande ljud komma från dotterns stängda sovrumsdörr. När han steg in såg han sin dotter älska passionerat med sin vibrator. Han frågade bestört vad hon höll på med, varpå hon svarade: - "Pappa, jag är 35 år gammal, ogift och det här är det närmaste en make jag någonsin kommer att komma!!! Snälla, gå härifrån och lämna mig ifred!"Några dagar senare kom frun hem från sin tur till ICA. När hon placerade varorna på köksbänken så la hon märke till det där surrande ljudet igen, men den här gångenkom det från, märkligt nog, vardagsrummet. Hon gick in och fann sin make sittandes på soffan och stirrandes på teven. Vibratorn låg på sätet bredvid och surrade allt vad den kunde. Frun frågade: - "Vad i helvete sysslar du med?!?!" Och maken svarade bedrövat: - "Jag tittar på hockeymatchen med min svärson."

Av Bella - 19 oktober 2006 00:10

Basshunter pekas ut på sexbilder"Flera grova bilder som påstås föreställa Jonas "Basshunter" Altberg när han har sex med en kvinna cirkulerar nu ute på nätet."Påstås? Haha. Öh. Jag såg bilderna så sent som igår. Och jag garanterar att det är allas vår lilla Asshunter på dem. Och kvinna? Jo tjena, tjejen är enligt rykten runt 14 bast på bilderna... mkt till kvinna... fast hon är söt. Stackars tjej.!varning för grova bilder!

Ovido - Quiz & Flashcards