Alla inlägg under oktober 2006

Av Bella - 9 oktober 2006 22:31

Av Bella - 9 oktober 2006 19:58

Lånade en skiva av pappa i lördags. Rage Against the Machine. Mycket bra. Favoriten hitills är Killing In The Name - Rage Against The MachineSka lyssna mer imorgon.

Av Bella - 9 oktober 2006 19:53

Som förutspått brakade helvetet löst. Men nu är det lugnt. Nästan.Hittade ett femtiotal böcker i kaoset. Bland annat "Den långa flykten" som jag länge velat läsa. Så nu är jag mysglad.Har inte mycket mer att tillföra ikväll, är alldeles för utmattad. Ciao och godnatt gott folk.

Av Bella - 9 oktober 2006 15:04

Sitter och peppar upp mig själv. Planerna idag har ändras och istället för Arbetsförmedlingen så ska jag städa källaren. Tillsammans med mamma. Det kommer förmodligen bli tredje världskriget.Men det måste göras, har inte gjort det på ett år och det ser ut som en kraftig kärnvapenladdning har exploderat. Dessutom har jag massor med saker som ska ner i min flytta-hemifrån-låda. Typ vattenkokare, mixer och ett oräkligt antal lakanset. Tråkigt nu, obetalbart senare.Nu väntar vi bara på att mamma ska komma hem från ICA.Återkommer.

Av Bella - 9 oktober 2006 01:58

Gudomligt söt. En sån ska jag ha! Kolla pälsen, den är fnurrig.

Av Bella - 9 oktober 2006 01:30

Filmen var faktiskt bra.Fick såndär mysgos känsla som man bara kan få av bra romantiska komedier. "Hemma bäst" får 6 av 10 B:n.Nu dricker jag nyponsoppa, lyssnar på musik som får mig att bubbla och kollar runt på Tradera. Pappa bjöd hem femtio stycken navelpiercings till mig. Underbara han. Är så glad för att vi börjar få en fungerande relation igen.Ny ska jag spela lite "Svea Rike" innan det är dags att krypa i säng.Natti.

Av Bella - 8 oktober 2006 22:44

Jag ska bli mamma, faktiskt. Jag måste bara hitta en söt liten grå Cornish Rex pojke att adoptera först, och jakten är i full gång. Imorgon ska jag ringa och maila uppfödare som har kullar på g och så ska jag fortsätta leta efter det perfekta namnet till min lilla hetnos.Favoriten nu är Nox. Lite koolt sådär. Eller Nemesis.Ah, jag vet inte. Det blir nog ngt bra tillslut.

Ovido - Quiz & Flashcards