Direktlänk till inlägg 7 mars 2006

Ät fett och socker tills du spyr

Av Bella - 7 mars 2006 22:53

Dagens kost har bestått av fett, socker, cigaretter och luft. Hälsosamt som bara den. Jag borde vara ambitiös och ställa mig och laga till nått nyttigt och proteinrikt men varken ork eller lust finnes så det får bli en Danonino, några mackor och en banan till kvällsmat. Kvällen har varit lite stressig men nu är biljetterna beställda och Snuttis sover. Egentligen vill jag inget anat än att krypa ner under täcket och sova så att lakanen får ont, men naturprovet på torsdag och genetikuppgiften tills på fredag tillåter inte det så det blir uppesittarkväll med naturboken i ena tassen och Lillefot i andra. På tal om Lillefot så har kvällen gått i dansens tecken, skaka rumpan lite här skaka rumpan lite där och "Honey" med Jessica Alba på Canal+. Underbar kvinna, underbar film. Fick värsta insperationen och grejade ihop en grym dans till Clint Eastwood med Gorillaz. Körde igenom den tre-fyra gånger och blev helnöjd tillslut, låten är grym, meeeen så gick jag ut och tog ett bloss och när jag kom in hade jag tappat hälften av alla stegen. Om det är ett bevis för att rökning faktiskt dödar (hjärn) celler eller bara en bekräftelse på att mitt minne är som teflon tänker jag inte ens börja reflektera över. I vilket fall så borde jag få arslet ur vagnen och öppna naturboken innan jag somnar, så jag tror att vi avslutar lite lätt här, but don't worry, I be back tomorrw.G'night gott folk.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 18 mars 2008 16:33

    Herregud vilken dag. Skolan är verkligen jobbig ibland. SÅ mycket att göra och så lite tid. Har iaf ingen håltimme imorgon då jag ordnat så jag slipper svenskan. Det är skönt.   ...

Av Bella - 17 mars 2008 17:52

Helt otroligt hur segt blogg.se är. Hur svårt kan det vara?? Fixa det. Annonsörerna kan ju inte tycka så bra om att deras annonsplats strular JÄMT. ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:11

    Nu får det fan ta och sluta!     Förresten. Fortsätt tävla!       Nu ska jag röka sen har jag prov. Ciao ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:06

  Han gick.    Yay.   Nu ska det bara sluta snöa också.

Av Bella - 17 mars 2008 14:49

  Nu har fanskapet bakom gått över till melodifestivallåtar.   Det är han eller jag.       ...

Ovido - Quiz & Flashcards