Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Bella - 14 mars 2008 19:05


Vad liten han var...

Av Bella - 14 mars 2008 18:54

Detta eviga JÄVLA tjaaaat.


Av Bella - 14 mars 2008 18:07



Haha. En kompis skickade den här till mig nyss. Vet att jag har fått den förut också. Vad menar ni kära vänner? Jag förstår absolut ingenting.

Av Bella - 14 mars 2008 10:12


Usch vad jag har drömt konstigt inatt. Blir ju helt psykad.


Idag är det argumenterade uppsats som gäller mellan 13-16 och sen är det bara att gå hem och plugga till historiaprovet på måndag. Jag känner på mig att den här helgen kommer bli riktigt riktigt tråkig.


En rolig sak är iaf att Jeni förmodligen får ett fantastiskt roligt jobb efter sin provanställning på söndag. Jag vill också jobba dääär. Underbart ju.








Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards