Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Bella - 16 mars 2008 17:40


Hiss eller diss?

(som det så vackert heter på modebloggarna)

Av Bella - 16 mars 2008 13:05

Yay. Nu gick min kära mor till jobbet. Im free!

Av Bella - 16 mars 2008 12:41

Den här låten påminner mig om min ungdom ;-)

Gud vad kul det var då. Spriten (och drogerna) flödade, efterfester varje kväll på mystiska svartklubbar tillsammans med farliga (och dödligt sexiga) pojkar och självklart så utmanande dans att man nästan fick spö av de andra tjejerna :D Ja, det var kul. Fast det var slitsamt för kropp och själ. Nästan lite skönt att det inte är så längre. Men har jag (o)tur så lär det vara precis så i GBG. Eller snarare; det kommer bli så. I know it. Kan inte bli annat med mig och Jeni fria och lediga i en ny stad.

Jag längtar.

Av Bella - 16 mars 2008 12:13


Vart tog du vägen?


Om jag lovar att göra slut med godis och chips, kommer du tillbaka då?


Jag kan till och med börja träna.


Bara du kommer tillbaka.


Buää.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards