Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Bella - 2 mars 2008 21:03

Förresten så kanske det heter hälsovådligt?

Vad vet jag, jag är faktiskt räkförgiftad.

Av Bella - 2 mars 2008 21:01

Självklart fastnade jag vid datorn istället för att göra popcorn. Jag börjar bli hälsoskadligt beroende av datorer igen. Fast det ordnar nog till sig framöver.


När jag skaffat mig ett liv igen.

Av Bella - 2 mars 2008 20:34

Kära blogg!


Idag har jag varit hos mormor och morfar. Jag hetsåt ett kilo med räkor doppade i majonäs och tittade på en dokumentär om Mount Everest. Den var intressant. När jag kom hem så badade jag. Jag använde badsaltet som jag fick igår. Det luktade liljor? (det stod det på burken iaf)

Nu ska jag poppa popcorn och titta på Mitt liv som död.

Jag kommer bli fet(are). 


 

Hejdå bloggen!

Av Bella - 2 mars 2008 09:43

Wä. Jag ska åka och träffa släkten idag.


Yay vad roligt.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards