Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Bella - 12 mars 2008 23:32

Jag får McDonalds mat, jag får McDonalds mat :-)

Cheeseburgare är så gott.

Av Bella - 12 mars 2008 22:10

Hejsan alla söta bloggisläsare. Ska godkänna era kommentarer så snart jag kan, måste bara räkna efter lite så att vinsten går till rätt person. Och jag är inte riktigt nykter just nu så det sparar jag till morgondagen, allt för att det ska gå rätt till.


Är iaf hemma hos min storasyster och hänger häftigt lite :-) Systera mi :P

Woho. Mamma är säkert skitsur för att jag inte är hemma än. Och syrran sitter här som värsta rättstavningsprogrammet "Sööökert" aaah. Wie.


Kommentera på gullungar. Är en liten bit kvar till 300.  Nu ska jag spela bra musik för syster.



xoxo

Av Bella - 12 mars 2008 16:49

Jag måste medge att det här med att sluta röka inte går så himla bra alltså. Men det är ju så svåååårt. Jag är ju så van vid det, har ju rökt i snart 9 år, det är nästan halva min livstid. Måste nog få en rejäl spark i baken om det ska funka.

Av Bella - 12 mars 2008 15:41

Jag är dyngsur. Trevligt när det regnar. Speciellt om det blåser motvind och allt regn hamnar i ansiktet när man cyklar. Verkligen nice. Jag ser ut som en panda.

Det här kräver glass med massor av oboypulver på.

Av Bella - 12 mars 2008 12:32


iPoden står på random (jag har lustig musik) och jag vill ha  lemongrass cleansern ifrån Suki. Den är dyr. Jag behöver ett jobb. Eller en ny sugardaddy. Eller så kan jag bara få vinna några miljoner på lotto. Det funkar det med.

Av Bella - 12 mars 2008 12:20


This years love - David Gray



Av Bella - 12 mars 2008 12:16

Jag saknar tryggheten

även om det inte alltid var en dans på rosor


Jag hade någon att fly till

någon att luta mig mot när det kändes tungt


Det var skönt att vara någons

skönt att ha någon

inte vem som helst

utan han, mitt allt


Jag vill ha det igen

För just nu känner jag mig ensam och vilsen




Av Bella - 12 mars 2008 10:28

Just skrivit utkast till en argumenterande uppsats. För eller mot nerladdning var ämnet. Spännande spännande. Det blir nog bra.  


3 timmar och 30 minuters håltimme nu.


Kulkul.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards