Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Bella - 10 mars 2008 14:46


Jag är verkligen jätteröksugen nu.

Av Bella - 10 mars 2008 13:53

Håller på att tina några räkor till lunch. Varför inte lyxa till det lite bara för att det är måndag? Räkor majonäs och rostat bröd och så lite My name is Earl på tv (jag är deprimerad, jag får skämma bort mig själv). Katten Amadeus sitter bokstavligen och tittar på när de tinar.


Update: Nu kom han förbi och bet mig i handen. De tinar väl för långsamt enligt honom. Knäpp katt.

Av Bella - 10 mars 2008 13:37


Jag bara älskar

Av Bella - 10 mars 2008 13:28

Konstigt det känns att inte gå till "skolan" idag.

Dumt också för den delen. Hade ju historiaprov idag på morgonen men ska göra det den 17:e istället, tid för restskrivningar då nämligen. Så jag har en vecka till på mig att plugga in alla revolutioner, och det behövs. Känns bara så urbota dumt att jag inte pluggade tills idag istället för att gå ut i lördags. Men ibland behöver man ju en liten paus.

Av Bella - 10 mars 2008 12:34

 

Sluta röka är svårt.

Har inte rökt sen 16.oo igår och det känns. Har hört att det är de 3 första dagarna som är svårast, i really hope so. Mer än tre dagar av abstinens på denna nivå klarar jag nog inte. Sitter ju för fan och fantiserar om att gå bort till ICA och köpa cigg. Hur normalt är det?

Av Bella - 10 mars 2008 12:23


Det finns mycket att skriva om den gångna lördagen. Inte för att det var något speciellt som hände. Vi förfestade lite hemma hos mig. Jag blev aldrig riktigt full vilket var trist då jag hade behövt det. Vidare till Otten där det var dött dött dött. Ringde av någon anledning till Vinnie, som visade sig vara på Hugos. Vad i helvete han gjorde där fattade jag inte, vem åker egentligen till Norrköping för att festa? Senare på kvällen kom det mer folk och det blev ganska roligt en stund. Blondie var dansgolvets gudinna och trots att jag bara satt och tittade på blev jag trakasserad av någon riktigt lustig snubbe som på fullaste allvar trodde att jag skulle knulla med honom för att han bjöd mig på två klunkar öl. Tyvärr fick han mitt nummer. Dumt av mig. Vi gav upp runt halv tre och traskade hemåt där Blondie däckade i min säng och jag på soffan.


Betyg:

Endast ett + och det enbart för att jag fick umgås med älskade Blondie en hel kväll.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards