Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Bella - 3 mars 2008 15:42

Äntligen har sakerna jag beställde från satine.se kommit. Dock får jag inte hämta ut dem före klockan 16.oo

Why oh why? Jag vill inte vänta!



(Märker ni att jag upptäckt pilar? Tycker att det är roligt med pilar så dem får ni stå ut med tills

1. jag tröttnat eller 2.glömmer bort dem.

Blir förmodligen alt. 2)


xoxo

Av Bella - 3 mars 2008 15:00

Jävlar vad larm det det ska vara idag då. Först hade vi brandövning i "skolan" och nu går krigslarmet igång.

Tuut tuut.

Av Bella - 3 mars 2008 14:22

Jag har gett mig fan på att jag ska lära mig hantera Photshop. Det är mitt nya projekt. Just nu håller jag på med skuggor. Och det går ju ganska bra. Ibland. Ibland som i inte med den här bilden. Men jag struntar i det nu. Lärde mig ju samtidigt hur man frilägger blommor ifrån bakgrunder så jag får väl ta det som en seger i alla fall.

Av Bella - 3 mars 2008 13:44


Imorse när jag kom ner i vår L Å S T A källare upptäckte jag att någon, under natten, skurit sönder däcken på alla cyklarna som står där. Alla 18. Fick jag tag på den som gjort det skulle jag (efter att snällt och vänligt bett honom/henne att lägga ifrån sig kniven)

ge den en riktig käftsmäll.


Vad fan får man ut av att förstöra så för andra???


Inte nog med att jag kom försent till lektionen för att jag var tvungen att gå utan jag måste betala 420 spänn för de nya däcken också. Jag måste ju ha min cykel.


Morr. Morr. MORR.


Av Bella - 3 mars 2008 10:53

Vilken jävla bra start på veckan. Verkligen. Super. Jävla. Bra. Då.


Hinner inte skriva nu. Mamma hämtar mig om 5 min.


Jävla skit.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards