Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Bella - 5 mars 2008 22:04


Jag har redan nu, mer än två veckor innan nästa studiebidrag, bestämt vad jag ska spendera pengarna på*. Löshår. Funderar antingen på att beställa från tajmahal.se eller kanske från Stina-Lee. Undrar vilket som är smartast? Får forska lite mer om saken.


*Japp, jag är proffs på att hålla i

mina pengar. Funderar på att bli

ekonom faktiskt.

Av Bella - 5 mars 2008 21:38

Den här låten är helt klart obligatorisk när det ska festas. Inte för att det är fest idag. Men jag övar inför lördagen. Hivar vatten som om det vore vodka och önskar att det fanns någon som kunde stoppa mig från att skicka pinsamma sms till gamla ragg.



Av Bella - 5 mars 2008 21:15

Min kväll i punktform


Kvällens knäppgök: Min mor som frenetiskt börjar damma halv tio på kvällen. Hennes förklaring: Det är ju reklam.


Kvällens läskigaste: Amadeus ramlade ner från hallskpået där han brukar sitta och husera. Som tur är hann jag fånga honom innan han slog i golvet. Min lilla missemjau. 


Kvällens bästa: Jag vann! Jag vann! 


Kvällens underhållning: Klockan 22.30 är det Girls of the Playboy Mansion på femman.  


Av Bella - 5 mars 2008 20:26

Det är ju onsdag idag så alltså hade jag en lång håltimme mellan 11.10 och 13.50 Vad hittar Bella på då? Går hon hem och kelar med katten lite? Hell no!

Självklart låser hon in sig på en toalett och fjollar sig lite med sin älskade kamera.

 

 Tycker att det gröna ser lite ut som ett sånt där passfoto.


Av Bella - 5 mars 2008 19:42


Ah. Jag är svag och kan inte stå emot min alldeles egen blondins böner om att följa med ut i helgen. Att hon sen betalar inträdet och har sprit med sig gör det ju inte direkt lättare att säga nej heller.


So lördag it is. Blondie och jag på Otten-Totten.

Just like the good old days!

Av Bella - 5 mars 2008 18:30

Yay. Ensam hemma. Spelar nån remix på Piece of me på

h ö g volym och dansar runt med ett glas hallon-mandarinsaft (i wish it was alcohol). Jag vill verkligen festa i helgen, flera som har hört av sig och vill ha med mig ut, men jag måste plugga. Skolan är fan döden för mitt sociala liv. Jag har inte ens träffat min alldeles egna blondin på säkert 3 veckor :-(  Men å andra sidan kan min lever behöva vila upp sig inför GBG. Jag antar att det kommer bli galet då. Eller vadå antar?

Det är ju Jen jag ska bo med :-P





Av Bella - 5 mars 2008 16:53

Jag vill inte plugga. Men jag måste.

Jag

hatar

ordet

 


Kan inte du skriva min argumenterade uppsats?

Ovido - Quiz & Flashcards