Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Bella - 6 mars 2008 23:21

Men helt seriöst kan någon stoppa tiden? Redan dags att gå och lägga sig och alldeles för få saker gjorda.

Helt klart för få timmar på dygnet!


Jaja, bara gå och hänga sig ut genom badrumsfönstret för kvällens sista bloss och sen gosa ner sig i sängen med skräckisen. Superdumt egentligen, hello mardrömmar säger jag bara, men jag måste verkligen få veta vad som händer med den lilla flickan som blir förföljd av monstren under sängen! Dör hon? Vad är det egentligen för monster som gå omkring och tuggar ihjäl folk? Har det med voodoo att göra? Det återstår o se.



Gonatt.

Av Bella - 6 mars 2008 23:03

Adlibris är ett farligt ställe för en tjej med ytterst lite pengar på kortet. Jag borde inte...


Men självklart så blev det några stycken. Några som jag verkligen vill ha. Som en belöning för att jag kommer plugga så hårt i helgen. Typ. 


Böcker är som en drog för mig. Jag älskar att läsa precis lika mycket som jag älskar att festa. Lustigt att båda sakerna för mig innebär att befinna sig i en annan värld för en kort stund och slippa undan verkligheten. Ja, så kan det vara. 


Av Bella - 6 mars 2008 22:36

Är klockan redan halv elva? Tiden går för fooort! Kan inte någon bara trycka på pause eller något?

Av Bella - 6 mars 2008 22:18

Hittade min gamla dagbok imorse. Riktigt spännande att se vad den 17 åriga Bella tyckte och tänkte om livet. För det mesta var det ju pest förstås. Så är det ju bara. Men ljuspunkterna, åh ljuspunkterna. Killarna, festerna, strulen och senare frågan om vem som skulle få ta den förhatliga oskulden. Det är nästan som en 1:a klassens dokusåpa. Och hemligheterna. Gosh. Jag tror att det är bättre att bränna boken än att ha kvar den, tänk om jag dör och någon läser den? Katastrof!


Anyway så är det kul med nostalgi.

Det var själv poängen med inlägget.

Nostalgi = bra.

Av Bella - 6 mars 2008 20:13

Det blåser i vardagsrummet. Usch vad kallt *.


Skulle ha laddat upp massor med bilder ifrån min skoldag här var det tänkt men det blev något fel i överföringen och all försvann upp i intet. Jag hatar när sånt händer.


Snart blir jag ivägkörd ifrån datorn. Då tänker jag ta en långt varmt skumbad tillsammans med en skräckis (Mörkret faller av Dean Koontz) och hoppas på att värken i ryggen och axlarna går över. Måste ju vara fit for fight på lördag.


Är det något bra på tv ikväll eller blir det en såndär nerda-framför-datorn-kväll? Jag vet inte, vet du?


*Mor vädrar.

Av Bella - 6 mars 2008 08:47

Jag vaknade med huvudvärk. Jävla skit. Hoppas det inte är migrän bara. Då sätter jag nog mig ner och gråter och ropar på mamma som ett litet barn.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards