Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Bella - 1 mars 2008 22:51

Det är hemsk hur jag har förfallit :-) Det är lördagskväll och jag sitter hemma framför datorn, helt nykter. Det är fan keff som pojkarna skulle säga. Inte nog med det, jag ska nämligen gå och syna kudden nu också.


Fast först ska jag och mamma "bleka tänderna" med något mojs hon köpte idag. Kan ju bli spännande och se om tandsingarna sitter kvar imorgon bitti när man vaknar.


Sov gott!

Av Bella - 1 mars 2008 22:31

Ibland undrar jag om det jag är på väg mot, min snara framtid, är någonting jag vill göra själv, eller om jag bara gör det för att göra "uppror" mot det vanliga.


Jag funderar varje dag på konsekvenserna det kanske kommer att få. Och om jag verkligen vill det så pass mycket att jag klarar av pressen. Eller kommer jag bara hamna i ett hål av förtvivlan och tillfälliga ångestdämpare igen?


Det är inget lätt val jag har framför mig. Men jag tror jag vet vad jag vill göra. Hoppas det inte går för mycket åt helvete bara.

Av Bella - 1 mars 2008 21:39

Amadeus gillar att ligga i diskhon

Av Bella - 1 mars 2008 17:29

 

Nu har jag varit duktig! Städat och organiserat om min garderob. Självklart inte utan hjälp. Amadeus var med och kontrollerade att varje hyllplan blev rent och snyggt.


Det ser faktiskt inte så annorlunda ut mot vad det gjorde förut, men nu hittar jag faktiskt sakerna. Och den svartvita klänningen jag letade efter dök upp på hylla tre under femton par mjukisbyxor. Glädje. Trodde att jag hade glömt den på någon efterfest. Ett inte helt omöjligt scenario :-P

 


Onödigt många kjolar har jag också. Eller det finns inte något som heter "onödigt många kjolar". Men jag skulle kunna få byta ut två kjolar mot ett par nya jeans tycker jag. Någon som är på den dealen?

Av Bella - 1 mars 2008 15:40

Jag måste städa min garderob idag. Har inte gjort det på minst ett år och hittar I N G E N T I N G i röran. Hoppas bland annat på att min vackra svartvita klänning ska dyka upp. Inte sett den sen i höstas :-)


Av Bella - 1 mars 2008 15:13

Jag överlevde shoppingturen :-) Oh happy days. Har inte tid att blogga just nu, håller på med mycket kulinarisk matlagning; kryddstarka nudlar. Yeah. Så ligger landet.

Av Bella - 1 mars 2008 13:15


Kolla vilken fin tröja jag fick av mamma. Hon hade tydligen lyckats krympa den i tvätten. Tråkigt för henne, men jag blev jätteglad :-)

Av Bella - 1 mars 2008 12:57

Min mor har bestämt sig för att släpa med mig på shoppingtur såhär på lördagsförmiddagen. Jag är måttligt glad åt det, skulle mycket hellre sitta här och dega framför datorn resten av dagen, men hon antyder att jag kommer få något litet för besväret så jag får väl ta en paus från nerdandet och följa med en liten stund. Det kanske tillomed blir trevligt.

Ovido - Quiz & Flashcards