Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Bella - 7 mars 2008 22:56


Åh, juste. Älskade Kakan hörde av sig idag också :-) Han är inte ihjälbombad eller lönnmördad. Han lever! Hoppas han kommer hem snart, för jag är i stort behov av Kakan-kramar. Och kanske ett par nya skooor *blink* *blink* min lilla Kaka.

Av Bella - 7 mars 2008 22:46

Senast jag hörde den här låten var när jag var hos Gitarristen och han fick den som låt på Singstar. Efter det hade han den som signaturmelodi så fort han kom in i ett rum. Göllig bojke! Trevliga minnen. Dessutom är jag helt facinerad av Boy George i den här videon. Bara oh wow in my brain. Ungefär samma effekt som Gitarristen har på mig...



Jepp, idag saknar jag honom en hel del.


  

Av Bella - 7 mars 2008 21:32

Det är så mycket jag borde och vill hinna med ikväll. Allt från göra 2000 mattetal till att måla naglarna sexigt svarta tills imorgon. Men nej. Jag har bestämt mig för att ta det lilla lugna och bara sitta läsa en skräckis (Pestens tid) och äta chokladglass i mängder. (Fast två liter är fan inte möe glass alltså.) Jag vill inte få såndär stresshuvudvärk som förra fredagen. Nene. Tack men nej tack.

Av Bella - 7 mars 2008 20:56

Jag har fått hem ett frågepapper, eller snarare en

fråge b o k från SIFO. Sida upp och sida ner med små små rutor man ska kryssa i. 44 sidor för att vara mera exakt. Kommer ju ta timmar att göra det. Helsjukt. Som om jag inte hade annat och göra?

Av Bella - 7 mars 2008 20:34

 Åh gud. Jag har pluggat så att ögonen blöder. Jag vill aldrig mer läsa någonting om någon revolution när det här provet är avklarat. Nevvah.Dagen har annars varit lugn. En sväng ut till Media Markt, lunch på McDonalds och sedan lite lightshopping i form av två par leggings och shampo som mamma tyckte jag skulle prova. Någon på hennes jobb tyckte tydligen att håret får såååå fin kvalite av det. Let´s see about that.  

Av Bella - 7 mars 2008 09:46

Eller det vet vi ju inte än. Men solen skiner i alla fall. Vilket betyder att solisarna åker fram!


Inte mycket roligt på schemat idag. Först ska jag iväg med mor till Media Markt (?) och sen köpa leggings.

Usch.

Jag vill inte men jag måste ha något under klänningen när jag går ut. Blondie tycker inte om att jag visar trosorna på samma sätt som Jen gört ;-) Sen är det bara plugg som gäller, får ge mig själv datorförbud eller nåt.


Jag tycker inte om prov. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards