Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Bella - 4 mars 2008 22:12

Nu börjar det bli dags att syna kudden för lilla mig. Trots att jag har sovmorgon och får sova ända till åtta, så har jag märkt att jag blir så mycket piggare om jag går och lägger mig vid tio - halv elva. Även om jag inte tycker om det.

Men sålänge jag bor här hemma så är det bäst att hålla sig väl med lilla mamsen och hon uppskattar inte när jag är vaken hela natten. Sånt får jag spara till Göteborg (bara cirkus 12 veckor kvar). Om det blir något. Men självklart blir det det!


Okej.


Gonatt då.


oxox

Av Bella - 4 mars 2008 21:58


Jag har totalt tappat lusten för skolan.

Går och hoppas på att den ska komma tillbaka och under tiden får jag göra så gott det går. Och så måste jag säga tack gode gud för håltimmen jag har innan engelskan imorgon! Eftersom jag inte skrivit uppgiften idag heller så måste jag bli klar med den imorgon.


Nä. Nu ska jag fortsätta titta på min

dokumentär om Mount Everest.

Av Bella - 4 mars 2008 21:13


 

Med anledning av det här inlägget jag skrev tidigare om Fast Lash tog jag en bild för att visa hur fina mina ögonfransar blev. Var vänlig bortse från att jag ser sinnessjuk ut. 

Av Bella - 4 mars 2008 20:46


Nu börjar en grymt spännande dokumentär om Mount Everest på Discovery Channel.


Bara ett litet tips.

Av Bella - 4 mars 2008 20:03

En bok som jag verkligen vill ha och har letat som besatt efter på alla bokreor är Kroppens sällsamma liv efter döden. Den handlar om hur människokroppen föruttnas, används för olika undersökningar, hur läkare tränar på lik och likdelar osv.


"Många människor kommer att tycka att den här boken är vanvördig. Att vara död är inte lustigt, kommer de att säga. Men det är det faktiskt. Att vara död är absurt. Det är den fånigaste situation du någonsin kommer att hamna i. Dina armar och ben är lealösa och inte det minsta samarbetsvilliga. Munnen hänger på vid gavel. Att vara död är gräsligt och illaluktande och genant och man kan inte göra ett jävla dugg åt det."


Är jag makaber för att jag tycker att det verkar vara en jättejätte intressant bok?


Av Bella - 4 mars 2008 16:21

  

Paketet jag fick från satine.se igår innehöll många spännande saker.

En av dessa var Fast Lash.


Eftersom jag inte läste på så mycket om just Fast Lash innan jag beställde så kom det nästan som en chock för mig när det visade sig att hela mascara"burken" var fylld med någonting som såg ut som sockervadd. "Vad i helvete??" tänkte jag.


När jag sovit lite på saken bestämde jag mig i alla fall för att testa Fast Lash, det kostade ju ändå lite drygt 140 spänn. Så jag gjorde som det stod i anvisningarna, först på med mascara och innan det torkar på med "sockervadden".


Kan meddela att det nästan såg ut som en dunkudde hade spytt på mina ögonfransar. På med nästa lager med mascara...


Och daem! Jag har testat många olika mascaror som utlovat "maximal effekt" men ingenting som Fast Lash. Det ser nästan ut som om jag tagit på mig lösögonfransar (vilket jag aldrig skulle klara av btw, skulle förmodligen limma igen ögonen).


Im soo beyond drop-dead gorgeous med mina nya fina ögonfransar.


Känner att inlägget blev lite reklamigt men jag är så exalterad över mina vackra fransar och vill bara dela med mig av min upptäckt.

Av Bella - 4 mars 2008 15:16

Skit. Jag som skulle plugga (igen). Dumma jag satte mig ju här framför datorn istället och kan nån gissa vad?

Ja just det. Jag har totalfastnat (igen).

Den här gången är det Dicewars som jag inte kan släppa.

Måste. Vinna. Nu.



Som ni kanske ser så går det då inte så jävla bra för mig

Ovido - Quiz & Flashcards