Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Bella - 13 mars 2008 20:53

Skiter i det här nu, börjar få ont i ryggen. Ska krypa ner i sängen och äta glass istället.


Ciao.

Av Bella - 13 mars 2008 20:02

Är det fysiskt möjligt att tjata hål i någons huvud?

För det känns verkligen som om ett hål börjar uppstå i pannan på mig. Eller så är det bara jag som dunkat huvudet i väggen en gång för mycket. Jag resonerar så att om man är medvetslös så hör man inte tjatet.

Av Bella - 13 mars 2008 18:18

Usch, nu mår jag vekligen inte bra. Hej ångest. Varför ska du alltid trassla till allting?


Ikväll är det jag som har matlagningstjänst. Ska bli spännande och se om jag lyckas låta bli att elda upp köket.

 Nejdå, det ska nog gå bra. Hoppas att det blir gott bara.



Ibland önskar jag att mitt liv var mindre komplicerat.

Av Bella - 13 mars 2008 15:26

Nu ska jag åka och handla lite grejer tillsammans med min kära mor. Under tiden får ni fortsätta berätta för mig vad det är ni helst skulle vilja vinna i nästa tävling. Spara inte på krutet. Tänk på att ni är med i två tävlingar när ni kommenterar den här  och den här. Dubbelt så stor chans att vinna alltså!



Nu ser mamma sur ut, hon hatar att vänta :-)



xoxo

Av Bella - 13 mars 2008 13:50

Kan det inte bli riktig vår snart? Jag vill använda mina nya skor. Och mina kjolar och klänningar och solglasögon och vårjackor! Jag är så trött på fodrade stövlar, halsdukar och tjocka jackor. Ge mig vår och det är nu!


Mina favoritballerinor.Jepp. Jag gillar svart.

Av Bella - 13 mars 2008 12:34

Brittans nya låt Break the ice.


Personligen tycker jag att Piece of me och Gimme more är mycket bättre.

Av Bella - 13 mars 2008 11:57

Skippar skolan, orkar inte gå dit. Får plugga hemma istället. Mycket bekvämare och dessutom finns det glass här. Ska ju ändå dit imorgon för uppsatsskrivningen. Hoppas inte att mamma kommer hem tidigt bara. Då slår hon ihjäl mig.


I did a bad, bad thiiing

Av Bella - 13 mars 2008 11:55

   

Ovido - Quiz & Flashcards