Direktlänk till inlägg 6 mars 2008

Ibland känns det som om livet går alldeles för fort

Av Bella - 6 mars 2008 22:18

Hittade min gamla dagbok imorse. Riktigt spännande att se vad den 17 åriga Bella tyckte och tänkte om livet. För det mesta var det ju pest förstås. Så är det ju bara. Men ljuspunkterna, åh ljuspunkterna. Killarna, festerna, strulen och senare frågan om vem som skulle få ta den förhatliga oskulden. Det är nästan som en 1:a klassens dokusåpa. Och hemligheterna. Gosh. Jag tror att det är bättre att bränna boken än att ha kvar den, tänk om jag dör och någon läser den? Katastrof!


Anyway så är det kul med nostalgi.

Det var själv poängen med inlägget.

Nostalgi = bra.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 18 mars 2008 16:33

    Herregud vilken dag. Skolan är verkligen jobbig ibland. SÅ mycket att göra och så lite tid. Har iaf ingen håltimme imorgon då jag ordnat så jag slipper svenskan. Det är skönt.   ...

Av Bella - 17 mars 2008 17:52

Helt otroligt hur segt blogg.se är. Hur svårt kan det vara?? Fixa det. Annonsörerna kan ju inte tycka så bra om att deras annonsplats strular JÄMT. ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:11

    Nu får det fan ta och sluta!     Förresten. Fortsätt tävla!       Nu ska jag röka sen har jag prov. Ciao ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:06

  Han gick.    Yay.   Nu ska det bara sluta snöa också.

Av Bella - 17 mars 2008 14:49

  Nu har fanskapet bakom gått över till melodifestivallåtar.   Det är han eller jag.       ...

Ovido - Quiz & Flashcards