Direktlänk till inlägg 28 mars 2006

Belli & Bumbii på uppdrag - 27:e december 2004

Av Bella - 28 mars 2006 19:19

Belli: "Nu ska vi ut på Jamie-jakt" Kommer du ihåg det Bumbii? Bumbii: Klart jag gör.Belli: Vi [jag] var så små och patetiska då... det kanske vi [jag] fortfarande är? Men med tanke på att jag nu väljer kriminella pojkar framför sångfåglar så kanske jag har växit upp, eller bara blivit galen...Bumbii: Du, det där med patetiska hänger nog fortfarande i luften[Jamie, Ankan, Avkomman, Dagobert, Leendet, Ärtan, Gröngölingen, Näsan, Räkan, Honney Bunny, Cutie Pai och vi får juh inte glömma han-som-var-på-stan-med-sin-mamma-eller-var-det-hans-älskarinna?]... Hmmm, vad mer kan jag säga =)Belli: Det behöver nog inte sägas så mycket mer, folk som läser det här inser nog att vi är på flykt undan "Petter":s långa arm, haha. Vi e goa vi.Bumbii:Hahahahahaha... Petter Hahahaahaha... Vet föresten inte om kriminella är bättre än sångfåglar... En sångfågel är juh mer glamorös [och sexigare, i alla fall om en gitarr är inblandad]Belli: Fuck att sångfåglar är sexigare, tacka vet jag albansk filmjölk... haha...uuu nee men om vi ska vara seriösa för en enda sekund så måste jag verkligen slå ett slag för de kriminella pojkarna! Tänk bara hur sexigt det är med cash i linningen och "the walk".. hahaBumbii:Mmm, joo, sant [undrar om Colin har "The Walk"]... Hoppas gröngölingen är okej föresten, det kan aldrig vara skoj att bli rumppumpad [fast han kanske gillar det]... Eller så utbrister han i ett klockrent [Oj Då?]...Belli: Haha... ska vi såva nu? Fast en sak såm vi moste tillega är att jag saknar min älskare, din fars/min ex-makes nya fru [Kvack] Ibland vill jag bara ha honom... Fast med Jamie-frilla. Fuck the duck att han bytte frilla!Bumbii:Jag vill också ha en Jamie-frilla [fast på Jamie]... Och det med : Mamma, när får jag träffa pappa? Jag e så tänd på honom... Me vill ha Ankan [bakifrån, i motljus]Belli: Hahaha jag vet lilla gumman... jag vill bara sätta en "Allt som hör julen till"- ettikett på han lilla söta rumpa. Haha...Bumbii:Haha... Tar du ankan så tar jag Jamie... Det börjar bli sent... Måste sova... Ragg på McD imorrn? Det var flera dagar sen vi gjorde Norrköping osäkert... Älskar dig BelliBelli: Hmpf.. tror inte det... du tar ankan jag tar Jamie. Vi får ju inte rubba balansen i världen. Ragg på McD? Självklart, det kan ju faktiskt gå förbi en het kriminell bakelse haha...Bumbii:Eller en avkomma...Belli: Men nu moste jag roka, sen såva =) Älskar dig med Bumbiibaby. Mest. Och det det vet du!Over and out// Belli & Bumbii [trötta och kåta]Haha....Fjortisnostalgi när den är som bäst.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 18 mars 2008 16:33

    Herregud vilken dag. Skolan är verkligen jobbig ibland. SÅ mycket att göra och så lite tid. Har iaf ingen håltimme imorgon då jag ordnat så jag slipper svenskan. Det är skönt.   ...

Av Bella - 17 mars 2008 17:52

Helt otroligt hur segt blogg.se är. Hur svårt kan det vara?? Fixa det. Annonsörerna kan ju inte tycka så bra om att deras annonsplats strular JÄMT. ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:11

    Nu får det fan ta och sluta!     Förresten. Fortsätt tävla!       Nu ska jag röka sen har jag prov. Ciao ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:06

  Han gick.    Yay.   Nu ska det bara sluta snöa också.

Av Bella - 17 mars 2008 14:49

  Nu har fanskapet bakom gått över till melodifestivallåtar.   Det är han eller jag.       ...

Ovido - Quiz & Flashcards