Direktlänk till inlägg 31 oktober 2006

Jag älskar honom.

Av Bella - 31 oktober 2006 01:15

Jag är ihop med Cutie igen. Jaja!Jag vet. Jag är konstig. Men jag klarar mig inte utan honom, höll på att bli galen under de två veckorna jag inte fick träffa honom. Och att bara vara vänner, well, för att påpeka det uppenbara, fungerar icke.Enligt andra är han inte tillräckligt bra för mig. Fuck'em! Vad vet dom?Han är den bästa för mig just nu. Why? Han kan faktiskt hantera mig. Vi börjar förstå oss på varandra. Och han älskar mig. Och jag älskar honom.Jag trodde aldrig det, att jag skulle älska honom. Men det gör jag. I alla fall enligt den definitionen av "älska" som jag har. Han är mitt allt. Mitt hjärta slår för honom.Han är min.Jag är hans.Och för min mentala hälsas skull hoppas jag att det förblir så ett bra tag.[ Vet dock inte vad jag ska göra med Mr.Drugdealer Som bekant hatar Cutie honom så någon relation med honom går inte att ha, men att bara sluta träffa honom känns elakt. Fucking shit! ]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 18 mars 2008 16:33

    Herregud vilken dag. Skolan är verkligen jobbig ibland. SÅ mycket att göra och så lite tid. Har iaf ingen håltimme imorgon då jag ordnat så jag slipper svenskan. Det är skönt.   ...

Av Bella - 17 mars 2008 17:52

Helt otroligt hur segt blogg.se är. Hur svårt kan det vara?? Fixa det. Annonsörerna kan ju inte tycka så bra om att deras annonsplats strular JÄMT. ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:11

    Nu får det fan ta och sluta!     Förresten. Fortsätt tävla!       Nu ska jag röka sen har jag prov. Ciao ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:06

  Han gick.    Yay.   Nu ska det bara sluta snöa också.

Av Bella - 17 mars 2008 14:49

  Nu har fanskapet bakom gått över till melodifestivallåtar.   Det är han eller jag.       ...

Ovido - Quiz & Flashcards