Direktlänk till inlägg 21 juni 2006

Life is worth losing

Av Bella - 21 juni 2006 15:22

Jag har mask i hela hjärnan.Jag fungerar inte normalt.Jag är så jävla trött på den här saknaden, vet inte hur jag ska hantera den. Jag saknar Samuel. Jag saknar Spanien. Jag saknar Tjabo. Och nu saknar jag Turkiet så att jag blöder innombords. Det blir alltid så när jag hittar någonting som är alldeles för underbart för att vara sant.Först rosenskimrande l y c k a.Sen bottenlös f ö r t v i v l a n när det tar slut.Jag vill aldrig mer hitta en plats som fyller mig med sån oförfalskad glädje att jag inte kan sluta le, jag vill aldrig träffa en enda person till som gör att jag är lycklig i varje andetag och gör att det pirrar sådär i magen.Jag orkar helt enkelt inte.Det tar bara slut.Allt underbart i mitt liv ruttnar bort eller försvinner.Meningslöst.Sov inget inatt. Eller kanske tre timmar, whatever. Låg med Cutie's armar om mig och lyssnade på hans andetag. Tänkte. Sen fick jag panik, kände mig fångad. Flydde ut i köket där jag sjönk ner på golvet och spenderade några timmar tillsammans med mina cigaretter och min musik innan jag orkade smyga mig ner i sängen igen.Har levt på filmjölk och cigg idag. Kan inte äta. Har ingenting med siffrorna på vågen att göra, mat är bara äckligt. Och så har jag ont i magen också. Ibland hugger det till så att jag viker mig dubbel. Sis skulle prata med sin doktor om jag inte blir bättre till nästa vecka.Snart ska jag dra på mig lilla tröjan och skutta bort till ICA för att köpa diverse livsnödvändiga saker. Ikväll ska jag få se da Vinci koden. Den kommer säkert vara värdelös. Men jag få ju vara med Cutie och Kale iaf.Får jag låna några andetag av dig? Mina tog slut dagen när du lämnade mig åt mitt öde.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 18 mars 2008 16:33

    Herregud vilken dag. Skolan är verkligen jobbig ibland. SÅ mycket att göra och så lite tid. Har iaf ingen håltimme imorgon då jag ordnat så jag slipper svenskan. Det är skönt.   ...

Av Bella - 17 mars 2008 17:52

Helt otroligt hur segt blogg.se är. Hur svårt kan det vara?? Fixa det. Annonsörerna kan ju inte tycka så bra om att deras annonsplats strular JÄMT. ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:11

    Nu får det fan ta och sluta!     Förresten. Fortsätt tävla!       Nu ska jag röka sen har jag prov. Ciao ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:06

  Han gick.    Yay.   Nu ska det bara sluta snöa också.

Av Bella - 17 mars 2008 14:49

  Nu har fanskapet bakom gått över till melodifestivallåtar.   Det är han eller jag.       ...

Ovido - Quiz & Flashcards