Alla inlägg den 20 juni 2006

Av Bella - 20 juni 2006 19:52

Och mitt liv blir bara ännu mer koko.Cutie har gjort slut med sin flickvän för att han inte pallar att ha två tjejer samtidigt.Wtf??Är inte det alla killars högsta dröm?Vad är felet på killen?Igår frågade han vad jag vill med honom. Hur ska jag kunna veta det?Bättre sortens sällskapspojke maybe? Jag ställde samma fråga till honom. Han visste inte vad han vill med mig heller, han visste bara att han blir arg när han inte får träffa mig och att han tycker om mig massor mer än han borde göra med tanke på allt.OH FUCK THIS!! Jag pallar inte att gå igenom det här igen, inte med Cutie. Gick igenom det med Soetnövs, det räcker för mig.Varför ska idioterna nödvändigtvis få känslor för mig? Det är ju så bra som det är.Jag som trodde att pojkar klarade av att ha KK förhållanden utan att blanda in larviga känslor till höger och vänster? Jäfla idioter.Vad ska jag göra nu då? Finns det något jag kan göra för att han ska sluta känna massa shit för mig? För jag vill verkligen inte behöva knuffa ut honom från mitt liv som jag försöker göra med Soetnövs. Cutie är ju min lilla mespropp, vill inte förlora. Inte inte inte.

Ovido - Quiz & Flashcards